قزوین؛

واگذاری واحد‌های مشکل دار استان به بنیاد مستضعفان

استاندار قزوین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت : بر اساس تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان همه واحدهای مشکل‌دار شناسایی و برای بازگشت مجدد به چرخه تولید به این بنیاد واگذار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی افزود : واحد هایی که برای فروش محصولاتشان با مشکل مواجه اند بر اساس این تفاهم نامه ضمن فروش محصولات آنها ، زمینه صادرات این محصولات را فراهم می کند.
 
واگذاری واحد‌های مشکل دار استان به بنیاد مستضعفان 

همتی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا فهرست کاملی از واحدهای مشکل‌دار صنعتی و کشاورزی و کالاهای قابل صادرات تهیه و در اختیار بنیاد مستضعفان قرار دهند.

استاندار ،در ادامه شرکت کنتورسازی را یکی از واحدهای مشکل دار خواند که از اواسط فروردین امسال به چرخه تولید بازگشته است.

همتی همچنین از مدیران دستگاههای خدمات رسان ، بیمه ، مالیات و بانک خواست ، برای ثبات این شرکت تا شش ماه از وصول مطالباتشان خودداری کنند.

استاندار همچنین از سازمان تامین اجتماعی خواست تا مشکل ۲۸ نفر از کارکنان این شرکت که در آستانه بازنشستگی اند حل کند.
 
همچنین در این جلسه مشکل واحد کشاورزی کشت و صنعت زیاران که ۱۰ سال است فعالیت آن متوقف شده است بررسی شد.
 
استاندار، مشکل این واحد را اشتباه در واگذاری به بخش خصوصی بیان کرد و از معاون اقتصادی خود خواست در کارگروهی متشکل از مسولان مربوطه مشکل این واحد تولیدی کشاورزی را حل کند.
 
همتی با بیان اینکه این واحد باید در سه مرحله به چرخه تولید برگردد گفت: ابتدا تولید مرغ گوشتی با نگاه صادرات، سپس راه اندازی سردخانه و کشتارگاه و در نهایت راه اندازی صد هکتار گلخانه آن فعال شود.
 
همچنین در این جلسه مشکلات معدن مس طارم، گوشت و شیر خسروی، شرکت پارس قطعه مریوان و کیمیا سلامت طالقان بررسی و قرار شد: با پرداخت تسهیلات بانکی روند تولید این واحد‌ها شتاب بیشتری بگیرد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار