زنجان؛

برخورداری صددرصدی قطب كشاورزی شمالغرب كشور از نعمت برق

استاندار زنجان اجرای پروژه‌های توزیع برق استان را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛استاندار زنجان در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان که در شهرستان طارم برگزارشد، گفت: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در منطقه بهره برداری از چند طرح بزرگ برق رسانی به بخش‌های کشاورزی و صنعتی این شهرستان توسط شرکت توزیع برق استان انجام شده است که گام بلندی در توسعه استان و بسترسازی مناسب در خصوص سرمایه گذاری بخش‌های مختلف در این منطقه محسوب می‌شود.
درویش امیری افزود: به حول قوه الهی برنامه ششم توسعه کشور تدوین و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.
وی اجرای پروژه‌های توزیع برق استان را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: طرح توسعه باغات زیتون و تشویق سرمایه گذاران جهت ایجاد صنایع تبدیلی باید جزء اولویت‌های کاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت معدن و تجارت باشد.
مهندس کاظمی مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان نیز ضمن قدردانی از حضور مسئولین ارشد استانی وشهرستانی در مراسم افتتاح پروژه‌های یاد شده، گفت: برای تامین برق پروژه ملی تامین برق ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی کلتان-جزلاندشت به منظور توسعه باغات زیتون در اراضی شیب دار، ۵ کیلومتر شبکه فشارمتوسط هوایی و دو دستگاه پست زمینی برق با ظرفیت ۱۲۵۰KVA و ۶۳۰KVA احداث و اعتباری بالغ بر ۶ میلیاردریال صرف شده است. وی خاطر نشان کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ی عظیم تامین برق پمپاژ ونیسر، هزاررود وپاوه رود با احداث ۴۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۷ دستگاه پست برق نیز کلید خورد که در مجموع نیاز منطقه به ۶. ۵ مگاوات انرژی برق را تأمین خواهد کرد.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.