محسنی نسب شعله کندو را می‌سازد/ ارائه نسخه نهایی «شاخ کرگدن» به شورای پروانه نمایش

محسن محسنی نسب به آخرین وضعیت ساخت آثار سینمایی خود اشاره کرد.

نسخه نهایی «شاخ کرگدن» به شورای پروانه نمایش ارائه شد
محسن محسنی نسب تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت «شاخ کرگدن» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نسخه نهایی این فیلم را برای دریافت پروانه نمایش ارائه دادیم تا پس از دریافت، رایزنی‌هایی برای اکران مناسب را نیز در دستور کار قرار دهیم.

وی درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: درخواست پروانه ساخت فیلمنامه‌ای با عنوان «شعله کندو» را دادیم و منتظر جواب شورای پروانه ساخت هستیم.

این کارگردان افزود: حدود نود درصد از فیلمبرداری این اثر در گرجستان و مابقی در ایران می گذرد و قصد ما حضور در جشنواره فیلم فجر است.

محسنی نسب درباره بازیگران این فیلم عنوان کرد: با برخی از بازیگران رایزنی‌هایی داشتیم اما هنوز قراردادی منعقد نشده است. البته از دو چهره مطرح سینمای ایران استفاده خواهم کرد.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان «شاخ کرگدن» آمده:

سال ها است که صدرا خارج از کشور زندگی می کند. او زمینه تحصیل خواهرش بهار را در خارج از ایران فراهم کرده است. صدرا تصمیم دارد روز تولد بهار در سفری که انتظارش را می کشد، بهترین هدیه را به بهار بدهد اما در مسیر فرودگاه ارمنستان تا هتل، ربایندگان بهار را گروگان می‌گیرند تا اینکه...
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار