آغاز رقابت تبلیغاتی 65 داوطلب شورای اسلامی شهر گناوه

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گناوه گفت: تبلیغات داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از بامداد پنجشنبه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

آغاز رقابت تبلیغاتی 65 داوطلب شورای اسلامی شهر گناوه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با شروع تبلیغات رسمی این دوره از انتخابات، در بین نامزدهای داوطلب و هواداران آنان جنب و جوش خاصی حاکم شده است و با شور و شعور خاصی خود را آماده رقابت کردند تا بتوانند با کسب آرای بیشتر به شورای پنجم راه یابند.
 
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گناوه با بیان اینکه تبلیغات داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از بامداد پنجشنبه آغاز شده و تا ساعت هشت صبح 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان ملزم به رعایت قوانین و چارچوب و دستورالعمل های پیش بینی شده در انتخابات هستند و در جریان تبلیغات با قانون مداری و رعایت اخلاق به بیان برنامه ها و رویکردهای خود بپردازند.

سیدعلی پاک نژاد با تاکید بر اینکه از مجموع 78 نامزد داوطلب در این شهر که برای شورا ثبت نام کردند، 3 تن رد صلاحیت و 10 نفر انصراف دادند، افزود: از مجموع 65 داوطلبی که تبلیغات خود را آغاز کردند 7 نفر به عنوان اعضای اصلی به شورای پنجم راه خواهند یافت.
 
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.