اعلام آمادگی ۳ هزار مبلغ حوزوی از سراسر کشور برای تبلیغ

مدیر قرارگاه اعزام مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی گفت: بالغ‌بر ۳ هزارنفر مبلغ حوزوی در سراسر کشور اعلام آمادگی کرده‌اند درحالی‌که ظرفیت قرارگاه بیش از ۵ هزار نفر است.

اعلام آمادگی ۳ هزار مبلغ حوزوی از سراسر کشور برای تبلیغ
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی کلاته ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات اظهار داشت:یکی از کارهای مهم قرارگاه تلاش در راستای حضور حداکثری در انتخابات است.
 
کلاته بابیان اینکه فرد منتخب ملت  می‌تواند در آینده سیاسی و مذهبی جامعه نقش پررنگی ایفا کند، افزود: چه‌بسا با انتخاب فردی شایسته و بالیاقت زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشیم و فردی روی کار بیاید که بتواند کشور را از معضلاتی که دچار آن است نجات بدهد.
 
وی بابیان فرمایشی از امام راحل(ره) تصریح کرد: با همفکری بزرگان و علمای حوزه علمیه قرارگاه اعزام مبلغ شکل‌گرفته تا با نیازسنجی‌های درست و به‌موقع بتوان کارهای مفید و تأثیرگذاری انجام داد.
 
کلاته با اشاره به فرصت‌طلبی‌های دشمنان انقلاب تأکید کرد: اگر درزمینهٔ تبلیغ و روشنگری عرصه را خالی کنیم دشمنان کوردل وارد این فضاها خواهند شد و جبران خسارت‌های ناشی از آن بسیار گران می‌تواند باشد.
 
مدیر قرارگاه اعزام مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی بابیان آمادگی و علاقه‌ای وافر مبلغان حوزوی برای ورود در این عرصه‌ها تصریح کرد:بالغ‌بر3 هزار نفر مبلغ حوزوی در سراسر کشور اعلام آمادگی کردند درحالی‌که ظرفیت قرارگاه بیش از 5هزار نفر است.
 
کلاته با اشاره به اخلاص و نیت خالص مبلغان در امر تبلیغ خاطرنشان کرد:تمامی کارها و اقداماتی که در این زمینه صورت می‌گیرد به‌صورت جهادی است همچنین داستان قم افرادی سازمان‌دهی شده‌اند که به‌صورت شبانه در پارک‌ها و دیگر معابر عمومی به نشر معارف الهی مبادرت می‌ورزند.
 
مدیر قرارگاه اعزام مبلغ گفتمان انقلاب اسلامی بابیان اقدامات صورت گرفته تبلیغی در ایام منتهی به نیمه شعبان ابراز کرد: هزار نفر از طلاب برای استقبال از زائران و مسافرانی که در این ایام به قم سفر می‌کنند در ورودی‌های اصلی شهری سازمان‌دهی شده‌اند که مسافران را تا مسجد جمکران همراهی می‌کنند.
 
کلاته با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:امیدواریم در انتخابات آینده فردی روی کار بیاید که از همه بیشتر به مردم نزدیک باشد و بیشترین شباهت را به ائمه(ع) داشته باشد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.