اهواز؛

حریق پاساژ رضوان اهواز در حال بررسی

فرماندار اهواز گفت: حریق پاساژ رضوان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه در حال بررسی است.

حریق پاساژ رضوان اهواز در حال بررسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نبی‌الله خون میرزایی، فرماندار اهواز با بیان اینکه کسبه پاساژ رضوان این شهرستان باید اطلاعات خود را جهت پیگیری بحث خسارت وارد و غیره به فرمانداری اطلاع دهند، بیان داشت: میزان خسارت وارد شده به این پاساژ هنوز برآورد نشده و کار برآورد خسارت و همچنین شناسایی علت حریق پس از ایمن‌سازی کامل پاساژ رضوان اهواز آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در آتش سوزی پاساژ رضوان اهواز، 8 آتش‌نشان در جریان عملیات اطفای حریق دچار گازگرفتگی شدند و یکی از عابران نیز دچار مصدومیت سطحی شد.

با وجود حضور فرمانده نیروی انتظامی اهواز، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، مدیرعامل آتش‌نشانی اهواز، معاون اقتصادی استاندار خوزستان و بسیاری دیگر از مسئولان تا حداقل 3 ساعت پس از وقوع آتش‌سوزی در محل حادثه، شهردار اهواز حدود ساعت 17:40 و زمانی که آتش‌سوزی کاملا مهار شده بود، در محل حادثه حاضر شد و از مصاحبه با خبرنگاران خودداری کرد.

امیر نجفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهوازگفت: تمام پاساژهای سطح شهر اهواز چه قدیمی و چه نوساز، تحت سرکشی مجموعه ما قرار گرفته‌اند و ما تمام موارد ایمنی مانند وضعیت سیم‌کشی و خاموش‌کننده‌های این پاساژها را چک کرده‌ایم.

وی افزود: ما همواره به ساختمان‌هایی که موارد ایمنی را رعایت نمی‌کنند، اخطار می‌دهیم اما پلمب واحدهای تجاری که به اخطارهای ایمنی توجه نمی‌کنند یک فرآیند دیگر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.