مقدم:مدال باکو پایان 2 سال غیبت من در میادین بین المللی است

پرتابگر چکش تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: قصد دارم با کسب مدال بازی های کشورهای اسلامی به 2 سال غیبت خود در بازی های کشورهای اسلامی پایان دهم.

مقدم:مدال باکو پایان 2 سال غیبت من در میادین بین المللی استرضا مقدم در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت :مسابقات باكو ٢٠١٧ رقابت های مهمى است،على الخصوص براى كشور هاى اسلامى و بايد بگويم ورزشکارانی هم كه فدراسيون دو و ميدانى برای حضور در این مسابقات انتخاب كرده از تجربه بالایی برای این مسابقات برخوردار هستند.از طرفی همه ورزشكاران اعزامی به این رقابت ها از ركوردهاى بالایی برخوردارند و اميدوارم بتوانیم با کسب مدال های رنگارنگ به کشور باز گردیم. تمرینات خوبی را تا الان پشت سر گذاشته‌ ام و خدا را شکر وضعیتم رضایت بخش است. امسال در مسابقات آغاز فصل به عنوان قهرمانی رسیدم و تمام تلاشم این است که در باکو بهتر از آن پرتاب کنم.
 
وى ادامه داد:متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم نزدیک به 2 سال در هیچ رویداد معتبری به میدان بروم و همین موضوع سبب شد تا دیگر حریفانم فکر کنند دوران رضا مقدم به پایان رسیده و راحت می توانند به مدال برسند اما خدا را شکر اکنون مصدومیت را پشت سر گذاشته ام و از انگیزه بالایی برخوردارم تا بتوانم دوران بازگشتم را به میادین برون مرزی با کسب مدال در باکو جشن بگیرم.
 
او در مورد کیفیت رقیبانش در این مسابقات گفت :به طور حتم ورزشکاران زیادی از کشورهای مختلف در این مسابقات شرکت خواهند کرد تا بتوانند برای کشورشان مدال های خوبی را بدست آورند. جدی ترین رقیبانم را می توانم پرتابگرانی از کشورهای تركيه ،مصر ،ازبكستان و قطر بدانم که مطمئنا می توانند در روز مسابقه مشکلات زیادی را برای من به وجود بیاورند. اگر در کشورهای اسلامی پرتاب خوبی داشته باشم، دیگر تا مسابقات قهرمانی آسیا در هیچ رقابتی شرکت نخواهم کرد، چنان چه رکوردم پایین  باشد، برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی در جام کازانف قزاقستان شرکت خواهم کرد.
 
مقدم درباره حضور در ليگ الماس دو و میدانی اذعان داشت :فعلا و در حال حاضر با توجه به صحبتى كه با مربى ام انجام داده ام هیچ قصدی برای حضور در مسابقات لیگ الماس ندارم و تمام تمرکزم را براى حضوری موفق در مسابقات هندوستان معطوف کرده ام تا بتوانم به مدال خوبی دست پیدا کنم. پس از پایان مسابقات آسیایی هندوستان درباره حضور در سایر مسابقات تصميم گیری خواهم کرد. البته امید زیادی دارم تا بتوانم در مسابقات باکو سهمیه حضور در رقابت های جهانی لندن را برای کشورم بدست آورم.  
 
پرتابگر چکش کشورمان بيان كرد :با توجه به تمرینات فشرده ای که در این مدت زیر نظر مربی ام انجام داده ام امید فراوانی دارم تا بتوانم رکوردم را ارتقا دهم.
 
وی درباره عملکرد کیهانی در فدراسیون دو و میدانی در این 20 ماه اخیر افزود :از زمانی که مصدومیت را پشت سر گذاشته ام و به دو و میدانی بازگشته ام كيهانى کارهای خوبی را برای پیشرفت دو و میدانی انجام داده است.
 
مقدم درباره كسب مدال در مسابقات آسیایی گفت :نمى توان پيش بينى كرد چرا که احتمال دارد در روز مسابقه دچار بد شانسی شوم، نتوانم برای کشورم مدالی را کسب کنم اما تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در هندوستان نه تنها بتوانم ركوردم را ارتقا دهم بلکه حتی برای کشورم هم موثرباشم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار