با داعشی‌ها چگونه باید برخورد کرد؟ +فیلم

در این گزارش بحث بر سر این است که با افراد داعش که اسیر می‌شوند چطور باید برخورد کرد.

با داعشی‌ها چگونه باید برخورد کرد؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی منتشر شده در فضای مجازی موجب گشته که بحث های زیادی درباره چگونگی برخورد با افراد داعشی که اسیر می شوند به راه بیافتد.
 
عده ای می گویند که ما حق نداریم خودمان آنها را اعدام کنیم و باید برای رسیدن به سزای اعمالشان به دادگاه تحویل داده شوند اما برخی دیگر نیز بر این باورند که نیاز به این کار نیست.

سروان محمود الورفلی فرمانده نیروهای ویژه الصاعقه لیبی جز افرادی است که به روش دوم معتقد است و این از عملکرد او پیداست. همانطور که در این ویدئو خواهید دید این نظامی لیبیایی پس از دستگیری یکی از عناصر داعش تبعه الجزایر که در حال تلاش برای بمب گذاری در یک خودرو در منطقه الصابری مشاهده شده بود او را با شلیک یک گلوله به درک واصل می کند.

عده ای از کاربران هم به خاطر اینکه داعشی ها نیز بدون هیچ قانونی مردم بی گناه را به قتل می رسانند موافقند که باید مثل خودشان با آنها برخورد شود و عده ای دیگر مخالف این عقیده اند.
 
گفتنی است؛ سروان مجمود الورفلی فیلمی از اعترافات این داعشی معدوم درباره جنایات وحشیانه شان علیه مردم و ارتش لیبی در دست دارد و او این فیلم را مهر تاییدی بر درست بودن برخوردش با این تروریست می داند چرا که او نیز بسیاری از دوستان و برادران این افسر را به همین روش اعدام کرده بود.

دانلود فیلم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار