حمایت ستاره های تنیس جهان از طرح جهانی تنیس جراد پیکه

پیشنهاد برگزاری جام جهانی تنیس از سوی مدافع تیم فوتبال بارسلونا مورد استقبال تنیسورهای طراز اول جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پیشنهاد جرارد پیکه مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا مبنی بر این برگزاری جام جهانی یک هفته ای تنیس به جای جام دیویس ،مورد استقبال جوکوویچ،نادال و اندی ماری قرار گرفت.

پیکه در مسابقات در حال برگزاری اوپن مادرید حضور یافت تا در مورد برگزاری مسابقات حذفی 16 تیمی با کریس کرمود رئیس تور ATP ( فدراسیون جهانی تنیس)گفتگو کند. این مسابقات به طور بالقوه جایگزین  مسابقات جهانی  TEAM CUPسابق در تقویم فدراسیون جهانی تنیس است که طی سال های 1975-2012 پیش از رولند گاروس انجام می شد.

شکل فعلی جام دیویس، مسابقات سه روزه ای که در ماه های فوریه، آوریل، سپتامبر و نوامبر انجام می شود، باعث غیبت بزرگان این رشته جهت کسب آمادگی  و تمرکز برای حضور در گرند اسلم ها شده است.
اندی ماری، فاتح جام دیویس 2015 با بریتانیا، در این باره به خبرنگاران گفت:"من فکر می کنم که طرح واقعا هیجان انگیزی است. فکر می کنم اگر اجرا شود می تواند برای تنیس بسیار خوب باشد."

 نادال قهرمان 14گرند اسلم  تنیس هم به حمایت از ابتکار هموطنش پرداخت و گفت: "من مدت ها است می دانم یک گروه (به همراه پیکه) می خواهد یک جام جهانی راه اندازی کند. رقابت در این تورنمنت عالی و بسیار جالب خواهد بود ."

جوکوویچ نفر دوم تنیس جهان هم ضمن حمایت از این طرح به پیکه هشدار داد که جهان تنیس پیچیده است و نهادهای زیادی در اداره آن دخیل هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار