بیرجند؛

سوء استفاده از بیت المال، بیشترین تخلفات انتخاباتی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به تخلفات انتخاباتی گفت:بیشترین تخلفات شناسایی شده در زمینه سوء استفاده از بیت المال در تبلیغات بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی صبح امروز در سومین ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی گفت:با توجه به هفته پایانی تبلیغات انتخابات، شور و نشاط در سطح استان بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشاتی از نظارت، اطلاعات و پلیس فتای استانی به ما واصل شده است، افزود: امید است طی روزهای پایانی شاهد تخلف خاصی در استان نباشیم.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به برپایی ستادهای انتخاباتی در حاشیه خیابان های اصلی شهر گفت:این امر موجب ایجاد ترافیک سنگین در خیابان شده و نیازمند مدیریت و جا به جایی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه تعطیل کردن ستادهای انتخاباتی مناسب نیست،افزود:باید به این ستادها هشدارهای لازم داده و مدیریت شود.

وی اظهار کرد:تاکنون با رؤسای ستادهای انتخاباتی جلساتی گرفته شده و باید ها و نبایدهای انتخاباتی به آن ها داده شده است.

حجت الاسلام وحدانی نیا گفت:باید اصل اخلاق مداری در ایام انتخابات مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی افزود:توهین و تخریب در فضای مجازی و حقیقی زیبنده نیست.

وی با اشاره به برخی تجمعات خیابانی اظهار کرد:نباید به این تجمع ها مجوز داده شود.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به تخلفات انتخاباتی گفت:بیشترین تخلفات شناسایی شده در زمینه سوء استفاده از بیت المال در تبلیغات بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی افزود:برخی از مسئولان به بهانه سرکشی از ستادها، رفتارهایی انجام داده که نشان دهنده این است که قصدشان صرفا سرکشی نبوده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.