کاپیتان نفت تهران:

مدال جام حذفی را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم/ نفت تهران بدون امکانات قهرمان شد

علیرضا عزتی گفت: قهرمانی نفت تهران به بچه های شهریار تعلق دارد اما مدال ام را به خانواده صدرزاده از شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم.

مدال جام حذفی را به خانواده صدرزاده از شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم/ نفت تهران بدون امکانات قهرمان شدمدافع حرم علی رضا عزتی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره تقدیم مدال قهرمانی خود در جام حذفی به خانواده شهید مصطفی صدرزاده بیان کرد: ابتدا می خواهم این قهرمانی را به تمام بچه های شهریار تقدیم کنم چراکه من به همراه حسین جعفری و توحید غلامی جزء اهالی این منطقه هستیم. از ابتدای لیگ شانزدهم زیرپیراهن اصلی تیم نفت، پیراهنی منقش به عکس شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده (یکی از شهدای مدافع حرم شهریار) را می پوشیدم و قصد داشتم هر زمانی که موفق به گلزنی شدم عکس آن شهید والامقام که در تمام ایران از ویژگی های اخلاقی اش تعریف می شود را نشان دهم اما متاسفانه برخلاف سال های پیش در گلزنی ناکام بودم. با این وجود خداراشاکرم که نفت تهران قهرمانی جام حذفی را کسب کرد تا بتوانم مدال قهرمانی خود را به خانواده صدرزاده تقدیم کنم. امیدوارم بتوانیم در مسیر این شهدا گام برداریم.

وی درمورد آخرین وضعیت تیم نفت اظهار داشت: باورکنید تکلیف نفتی که بدون هیچ گونه امکاناتی، قهرمانی جام حذفی را کسب کرده مشخص نیست اما امیدوارم هر اتفاقی که قرار است رخ بدهد به سود بازیکنان فصل گذشته و امسال این تیم باشد.

عزتی ادامه داد: تیم نفت در پنج سال اخیر بارها تا آستانه انتقال به شهرهایی مانند اراک، رشت و انزلی پیش رفته است. شک نکنید اگر این اتفاق رخ می داد نفت هم با وضعیت تیم های انتقالی مانند صبا و پیکان مواجه می شد. به هرحال تیم ما در تهران ماندگار شد و به قهرمانی جام حذفی رسید. جالب اینجاست که وضعیت ما سال به سال بدتر می شود و در حالی که سال گذشته دست کم می توانستیم تمرینات خود را در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر انجام دهیم اما امسال بارها به دلیل نداشتن زمین، حتی نتوانستیم تمرین کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: شنیده ام قرار است در 10 روز آینده وضعیت تیم نفت مشخص شود و امیدوارم این امر صحت داشته باشد چراکه قرار است نفت تهران به عنوان نماینده ایران فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. البته باید بگویم شک نکنید اگر این تیم وضعیت مناسبی داشت در لیگ برتر هم جزء سه تیم اول قرار می گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار