افشاگری مجری جوان تلویزیون درباره دستمزد مجری‌ها و فیلمنامه‌نویس‌ها + فیلم

شب گذشته مهران مدیری برنامه «دورهمی» را با میزبانی از پدرام کریمی به روی آنتن برد.

دورهمی مهران مدیری با پدرام کریمی، نویسنده و مجری/ اجرا در تلویزیون برایم توفیق اجباری بودبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته برنامه تلویزیونی «دورهمی» با موضوع ترس به روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری میزبان پدرام کریمی مجری و نویسنده بود. 

کریمی در خصوص شروع فعالیت خود گفت: فعالیت خود را در سال 76 از رادیو شروع کردم، آن سال رادیو جوان به تازگی کار خود را آغاز کرده بود. آن روزها برای آفیش سازمان صدا و سیما به سختی وارد شدیم. به همراه برادرم طرحی ارائه دادیم و آنها از ما خواستند کار را آماده کنیم. 

کریمی در خصوص هم‌دوره‌های خود عنوان کرد: اکثر مجریان که امروز در تلویزیون حضور دارند اکثر آنها ورودی آن روزها هستند. وحید جلیلوند، نیما کرمی، رضا امیراحمدی و رضا رشیدپور حضور داشتند، البته من خودم بیشتر به عنوان نویسنده بودم. 

کریمی در پاسخ به سؤال مدیری پیرامون نویسندگی اظهار داشت: تحصیلات من ادبیات نمایشی است و همیشه دغدغه نویسندگی داشتم البته همیشه می‌گویم که اجرا در تلویزیون یک توفیق اجباری بوده است که بتوانم نویسندگی را ادامه دهم. در رادیو هم نویسنده بودم تا اینکه با نویسندگی سریال «دارا و ندار» و «معراجی» شروع کردم. 

وی در خصوص حضور خود برای اجرا بیان کرد: در رادیو به عنوان مجری- بازیگر فعالیت می‌کردم اما در شبکه یک و چهار به عنوان کارشناس هنری حضور داشتم و به مرور اجرا هم پیشنهاد شد. البته درآمد اصلی من از طریق اجرا است. 

کریمی در پاسخ به سؤال مدیری در خصوص درآمد نویسندگی گفت: این روزها درآمد نویسندگی خوب شده است. 

در ادامه مدیری گفت رای نویسندگی چقدر دریافت می‌کنی و کریمی پاسخ داد: دستمزدها بستگی به موارد مختلفی دارد، اما معمولا سریال ها از قسمتی ۵ تا ۸ میلیون و فیلم های سینمایی هم از ۵۰ میلیون شروع می شود و تا ۲۰۰ میلیون هم دستمزد داشته‌ایم. البته این مبالغ به سابقه نویسنده و مضمونی که قرار است بنویسد هم بستگی دارد.

کریمی درباره دستمزدش در اجرا هم با اصرار مدیری گفت: در اجرا هم از برنامه‌ای یک میلیون داریم تا ۲ میلیارد که دستمزد شماست.

در ادامه گفتگو پدرام کریمی از نظر مقایسه دو شغلی که دارد خود را نویسنده بهتری نسبت به اجرا دانستند. 

کریمی در پاسخ به سوال مدیری درباره عاشق شدن، گفت: چهار سال پیش عاشق شدم. در ضبط سریال دارا و ندار بودیم، همسرم که به همراه یکی از دوستانش آمده بود، دیدم. بعد از آن ملاقات بعد از گذشت دو سال مجددا در برنامه خنده بازار همدیگر را دیدیم که ایشان به عنوان گریمور حضور داشتند که این آشنایی منجر به ازدواج شد.

وی ادامه داد: خدا را شکر زندگی خوبی داریم. در زمینه اشتغال خانم‌ها من اعتقادی به این موضوع ندارم. چرا که یک زن خانه‌دار کار مهمی انجام می‌دهد و البته خانم‌هایی که بیرون از خانه کار می‌کنند، بیشتر شکسته می‌شوند. 

در بخش دیگر برنامه مدیری درباره میزان مهریه همسر پدرام کریمی سوال کرد و او پاسخ داد: مهریه همسرم یک سکه است البته ما اصرار کردیم چهارده سکه باشد که قبول نکردند و ما هم سفر حج را اضافه کردیم.

کریمی ضمن بیان احساس خوشبختی در زندگی خود یک کتاب به موزه دورهمی تقدیم کرد.


گزارش از الهام قبادی 
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۲:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
درامدت باعث تعجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
دستمزد مهران مدیری ۵ میلیارد اعلام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
این حرفش واقعا تو این دوره زمونه چسبید،اینکه گفتن خانم بهتره خانه داری کنه،آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
این دستمزدها واقعیه یا شوخی؟واقعا اگه درست باشه باید شمع دست بگیریم دنبال عدالت بگردیم ما واسه سی روز تامین اجتماعی 800000میده با چند سر عاعله ولی شما ....واقعا که ....
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی قدمیاری
۱۶:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام
مبلغ دو میلیارد دریافتی برای اجرا رابه شوخی به آقای مدیری نسبت دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
من حاضرم فیلم سینمایی بنویسم. 45ملیون
چه کسی رانت من میشه تا
Pakistan
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بارک الله آفرین به این نوع عقد ها استثنایی هستند آفرین به خانمش. خدا براش نگهش نگهدارد که خانم متدین وخردمندی است نه احساساتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
با عرض پوزش این پیام باید بگوش خیلی ها برسد
جناب آقای جهانگیری
با سلام و احترام
از اینکه دوره دولت نهم و دهم هر روز دچار استرس ناشی از تغییرات ناگهانی مواد غذایی ، حامل های انرژی ، نرخ دلار و از همه مهمتر بی ادبی رئیس دولت ما را آزرد و شما این مشکلات را حل کردید واقعا جای تشکر و قدر دانی دارد اما چقدر خوب بود که در دولتی که شما هم نقش مهمی داشتید بی عدالتی ریشه کن میشد و به قانون عمل میشد و نتیجه آزمون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که در بهمن 91 برگزار گردید و تا مرحله نهایی گرفتن شماره ی مستخدمی از امور استخدامی پیش رفت را تعیین تکلیف میکردید چرا که بنده معتقدم مدیران این سازمان و وزیر ارتباطات در به سرانجام نرسیدن آن نقشی اساسی دارند و ما این مطالبه بحق خود را تا آخر خواهیم داشت.
فقط کافی است ببینید مدیران این سازمان چقدر توانایی دارند؟؟؟!!!!
شما که معتقد به شایسته سالاری هستید ببینید معیار انتخاب مدیران بی کفایت این سازمان بر چه مبنایی است.
بنده معتقدم اگر بخواهید به این مملکت خدمت کنید و رضای خداوند را مد نظر داشته باشید باید دست این مدیران بی کفایت که برخی از آنها در اتاقهایشان سخنان و تصاویر گرانقدر شهدا را نصب کرده اند و از آنها برای خواسته های دنیوی خود استفاده میکنند کوتاه کنید چرا که باید افراد توانمند و متخصص باید در راس کارها باشند
با سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
همه جا پارتی بازیه داداش. اون که پارتی داره استخدام میشه، اون که نداره ول معطله. تنها راه اونهایی که پارتی ندارن آزمون دادنه
Iran (Islamic Republic of)
یا الله
۱۳:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مجری جوان!!!!!!!!!!!!
چهل سالشه
-
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
اطمینان دارم ایشان بهترین زندگی دارند البته خدای را شکر
مهریه زیاد خوشبختی نمی آورد
متاسفانه چشم و هم چشمی ها زندگی هرا را به تباهی می کشاند.
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
آفرین بر شما و همسرتان
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
آفرین بر شما و همسرتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
افرینO:-)
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
چون یه سکه است ادم خجالت میکشه طلاقش بده //هر چند زن هم بد اخلاق باشه//زنه خیلی با هوش بوده/البته با هوش کم گیر میاد
آخرین اخبار