«صداهای خاموش» در هنر و تجربه اکران می‌شود

با تبدیل نسخه ویدئویی به سینمایی این فیلم موافقت شد و عوامل منتظر نامه تبدیل این اتفاق هستند.

سهی‌بانو ذوالقدر بازیگر و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «صداهای خاموش» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با تبدیل نسخه ویدئویی به سینمایی این فیلم موافقت شد و منتظر نامه تبدیل این اتفاق هستیم.
 
وی افزود: در ساخت این فیلم از ابتدا از تمام پارامترهای سینمایی استفاده شد و حتی درخواست پروانه سینمایی دادیم؛ اما چون دریافت پروانه فصلی بود و من درگیر بازی بودم، فصل را از دست دادیم و با پروانه ویدئویی ساختیم ولی برای زمان اکران تصمیم گرفتیم با پروانه سینمایی نمایش دهیم.
 
وی ادامه داد: «صداهای خاموش» در بخش هنر و تجربه اکران می شود اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست.
 
گفتنی است؛ «صداهای خاموش» به کارگردانی سهی‌بانو ذوالقدر و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی درباره مهدی پسر 12 ساله‌ای که مادرش سرویس‌های بهداشتی پارک را تمیز می‌کند؛ در پارک و با پسری که پدرش در میدان شوش بلور فروشی دارد آشنا می‌َشود و اتفاقاتی رخ می‌دهد.
 
در این فیلم بازیگرانی چون فریبا کوثری، بیتا سحرخیز، مجید صالحی،‌ فلور نظری، نیما شاهرخ شاهی،‌ بهاره افشاری، عمار تفتی،‌ سعید داخ،‌ نیلوفر خوش خلق ایفای نقش می‌کنند. لوکیشن‌های فیلم «صداهای خاموش» که در تهران است، عبارتند از: میدان خراسان، دروازه‌ غار، پارک بی‌سیم، خانه کودک، پاساژ پالادیوم.
 
عوامل اصلی فیلم عبارتند از:
 
نویسنده و کارگردان: سهی بانو دوالقدر،‌ تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: مهرناز اکبری، مدیر فیلمبرداری همایون قربانی، صدا بردار: امیر حاتمی.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خوبه