مجری زن شبکه فاکس‌نیوز؛ گزینه احتمالی ترامپ برای جایگزینی اسپایسر

بر اساس گزارش‌ها، دونالد ترامپ قصد دارد با اخراج شان اسپایسر، مجری زن شبکه‌ فاکس‌نیوز را به عنوان سخنگوی جدید کاخ سفید منصوب کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، طوفانی در کاخ سفید به راه انداخته است و قصد دارد تعدادی از اطرافیان خود را که از عملکرد آنها رضایت ندارد، اخراج کند.

"شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید، یکی از کارکنان دولت است که نتوانسته رضایت ترامپ را به دست آورد و در انتظار از دست دادن شغل خود به عنوان سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید است. ترامپ برای جایگزینی اسپایسر، " کیمبرلی گیلفویل"، مجری شبکه فاکس نیوز، را در نظر گرفته است.

ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ زیرا رئیس جمهور آمریکا از عملکرد "رینس پریباس"، رئیس دفتر خود، و "مایکل دابکی"، مدیر ارتباطات کاخ سفید، نیز ناراضی است. 

تصمیمات جدید ترامپ در حالی اتخاذ می‌شود که وی هنوز به دلیل اخراج ناگهانی "جیمز کومی"، رئیس پیشین اف‌بی‌آی، مورد انتقاد قرار دارد. بسیاری معتقدند اخراج کومی درست زمانیکه وی در حال تحقیق پیرامون موضوع دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بود، یک اشتباه بزرگ از جانب ترامپ به حساب می‌آید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار