رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایذه خبر داد

مصدومیت آتش‌نشان هنگام اطفای حریق

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایذه گفت: یک آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی کامیون پروژه راه مصدوم و به مراکز درمانی اهواز اعزام شد.

مصدومیت آتش‌نشان هنگام اطفای حریق به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛قدرت‌الله سلطانی رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایذه  با اشاره به مصدومیت آتش‌نشان ایذه‌ای در عملیات اطفای آتش اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۳ دیروز طی به صدا درآمدن زنگ‌ عملیات، یک تیم عملیاتی اطفا حریق به منطقه رخداد حادثه اعزام شد.

وی گفت: در این حادثه که در نزدیکی شهرک صنعتی اژگیل در یک شرکت راه‌سازی رخ داد یک کامیون حین کار پس از برخورد با شبکه برق مورد آتش‌سوزی قرار گرفت.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایذه افزود: پس از تماس با آتش‌نشانی یک تیم به همراه یک‌دستگاه خودرو عملیاتی اطفا حریق به محل اعزام شد که هنگام خاموش‌سازی حریق متاسفانه یک نفر از پرسنل آتش‌نشانی دچار سوختگی شده و توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شد.

سلطانی با اشاره به وضعیت این آتش‌نشان مصدوم شده گفت: این آتش‌نشان پرتلاش پس از اقدامات اولیه در اورژانس​ بیمارستان ایذه جهت مداوای بیشتر به مراکز درمانی اهواز اعزام شد.

سلطانی در پایان ضمن تقدیر و‌تشکر از  پرسنل و مدیران بیمارستان شهدا، شبکه بهداشت و درمان، ‌مرکز فوریت‌های پزشکی ایذه همچنین شهردار و پرسنل شهرداری ایذه جهت همکاری درخدمت‌رسانی و مداوای آتش‌نشان مصدوم شده تصریح کرد: پس از حادثه پیش آمده برای این آتش‌نشان تیم عملیاتی دست از کار نکشید و تا اتمام عملیات اطفا حریق فعالیت خود را انجام دادند.

گفتنی است؛ ظهر شنبه نیز یک حادثه آتش‌سوزی در یک فروشگاه لوازم پزشکی در خیابان امام خمینی (ره) رخ داده بود که تیم‌های عملیاتی توانستند آن را مهار و خاموش‌سازی کنند.

همچنین شنبه شب نیز یک آتش‌سوزی در زمین های کشاورزی منطقه کلدوزخ رخ داده بود که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

با توجه به آتش‌سوزی‌های سال‌های گذشته به خصوص در فصل‌های گرم در اماکن تجاری و مسکونی و همچنین مزارع کشاورزی، تجهیز کردن واحد آتش‌نشانی به خودروها و امکانات امدادی بیشتر از مهم‌ترین نیازهای واحد های امداد رسان ایذه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.