جوانان رسانه ای در گروه های جهادی

مستند «یکی از میان جمع» با موضوع اردوی جهادی گروهی از اهالی رسانه، دوشنبه 25 اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه «یکی از میان جمع» به تاثیر دین در سبک زندگی افراد و گروه‌های حاضر در جامعه می‌پردازد و به همین منظور، در هر قسمت به سراغ یکی از این اشخاص و گروه‌ها می‌رود و با آنها همراه می‌شود.

در جدیدترین قسمت این مجموعه مستند، همراه خواهیم بود با گروهی جهادی از اهالی رسانه که برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم در اندیکا و برای عشایر و روستاییان ایل بختیاری راهی غرب کشور شده اند.

خبرنگاران و اهالی مطبوعات که رابط میان اجتماع و بدنه حکومت محسوب می‌شوند، با حضور در اردوهای جهادی، بیش از گذشته با واقعیت‌های زندگی سخت روستایی و عشایری آشنا می‌شوند و به این ترتیب، بهتر از گذشته و بیش از آنچه تاکنون بدان همت گمارده بودند، در انتقال تجربیات، خواسته‌ها و نیازهای این مردم سخت‌کوش و البته در برخی موارد کمتر برخوردار نقش آفرین خواهند بود.

اردوهای جهادی را می‌توان یکی از ثمرات و برکات مقدس بسیج دانست؛ چرا که اولین بار گروه‌های بسیجی بودند که در قالب جهاد سازندگی، گام در مناطق محروم نهادند و خدمت به محرومان را در اولویت قرار دادند.
 
«یکی از میان جمع» کاری است از مهدی محمد خانی در مقام تهیه کننده و کارگردان، دوشنبه 25 اردیبهشت ساعت 18:30 از شبکه افق پخش می شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار