ساری؛

صدور آی دی کارت برای خبرنگاران ورزشی مازندران

اصحاب رسانه ورزش مازندران با آی دی کارت مخصوص سازمان لیگ برای پوشش تمامی مسابقات فوتبال کشوری تجهیز می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران گفت:تمامی فوتبالی نویسان آی دی کارت مخصوص سازمان لیگ را دریافت خواهند کرد و تمامی رسانه هایی که در زمینه ورزش فوتبال متقاضی برای پوشش خبری و تصویری مسابقات لیگ های مختلف کشور می باشند می توانند مدارک لازم جهت صدور آی دی کارت مخصوص سازمان لیگ را تا دوشنبه اول خرداد به روابط عمومی هیات فوتبال ارائه دهند.

رضی افزود:با رایزنی های صورت گرفته از این پس خبرنگاران،عکاسان مازندرانی می توانند با تاییدیه هیات فوتبال آی دی کارت مخصوص سازمان لیگ را داشته باشند تا در دیدار های خارج از خانه هم به مشکل برنخورند.

وی گفت : فوتبال مازندران در لیگ های یک و دو و سه و همچنین در لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی دارای نماینده می باشد و از این رو باتوجه به مشکلاتی که در سالهای گذشته برای خبرنگارانی که در دیدارهای خارج از خانه به همراه تیم های مازندرانی در مسابقات حضور پیدا می کردند ،تصمیمی اتخاذ کردیم تا تمامی فوتبال نویسان کارت مخصوص سازمان لیگ را داشته باشند.

وی همچنین از اعزام خبرنگاران و عکاسان مازندرانی در مسابقات لیگ برتر و لیگ های آسیایی در طول مدت حضورش خبر داد و افزود : شاید در طول یکی دو سال گذشته حضور در مسابقات لیگ برتر و دیدن بازیکنان و استادیوم های مطرح کشور، یک آرزو برای زحمتکشان و قلم به دستان و عکاسان مازندرانی بود ، اما با اقداماتی که در طول این یکسال در واحد روابط عمومی هیات فوتبال صورت گرفته و با ارتباطی که با وزارت ورزش و سازمان لیگ برقرار کردیم، این تابو را شکستیم و حالا خبرنگاران و عکاسان مازندرانی به راحتی و بدون هیچ مشکلی در بازی های بزرگ کشور چه در عرصه ملی و چه در مسابقات لیگ برتر و حتی بازی های آسیایی همراه فوتبالیست های مازندرانی هستند و از نزدیک لحظات را ثبت می کنند.

وی افزود : با تاکید روابط عمومی های وزارت ورزش و سازمان لیگ فوتبال ،به هیچ خبرنگار یا عکاسی بدون تاییدیه آی دی کارت رسمی مسابقات داده نخواهد شد .

رضی خاطر نشان کرد : مدارک لازم جهت صدور آی دی کارت شامل معرفی نامه معتبر از سوی بالاترین مقام مسئول در رسانه مربوطه و یک قطعه عکس ۳ در ۴ پشت نویسی شده برای هر یک از نفرات معرفی شده با توضیح سمت فعالیت ( خبرنگار-عکاس-فیلمبردار ) و همچنین کارت عضویت در خانه مطبوعات و کارت خبرنگاری است.

خبرنگاران ، عکاسان و تصویربرداران ورزشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار