اخلاق و مهارت زینت پلیس است

جانشین معاونت تربیت و آموزش ناجا در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش امام سجاد (ع) ارومیه گفت:اخلاق و مهارت، زینت پلیس و سرباز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛آیین تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش امام سجاد (ع) ارومیه با حضور جانشین معاونت تربیت و آموزش ناجا، جمعی از مسئولان و جانشین انتظامی آذربایجان غربی در این مرکز برگزار شد.
سردار "علیرضا جهانگیری" در این مراسم با بیان اینکه بر خود فرض می‌دانیم به عنوان سرباز ولایت در حفظ امنیت و آرامش کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم، گفت: علاوه بر مهارت‌های پلیسی، اخلاق مهمترین مولفه در بهبود شرایط و ماموریت‌های پیش رو است.
وی ادامه داد: به نوعی می‌توان گفت: اخلاق و مهارت زینت پلیس و سرباز است و به معنای واقعی کلمه «پلیس، سرباز میهن» است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سربازی فرصتی است برای ورود به یک زندگی جدید و پلی است از زندگی غیرحرفه‌ای به یک زندگی حرفه ای، گفت:: سربازان باید هوشمندانه ایام سربازی را درک کنند و با استنباط مفید و شایسته از شرایط، خدمت سربازی را به پایان برسانند.
وی تصریح کرد: از فرمانده مرکز آموزش ولیعصر (عج) تبریز نیز انتظار داریم برای انجام بهتر ماموریت‌ها و کمک‌های لازم، فرمانده جدید مرکز امام سجاد (ع) را یاری کند و همچنین توجه به وضعیت عمرانی و آموزشی در مرکز از انتظارات مهم معاونت تربیت و آموزش ناجا از فرمانده جدید است.
در پایان از زحمات سرهنگ "بهزاد شهرامی" فرمانده سابق تقدیر و سرهنگ دوم "احد رواسی" به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش امام سجاد (ع) منصوب شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.