همدان؛

34 هزار و 600 رأی‌اولی در انتخابات امسال

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: 34 هزار و 600 نفر رأی‌اولی در استان همدان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

34 هزار و 600 رأی‌اولی در انتخابات امسال
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدابراهیم الهی‌تبار با اشاره به اینکه در این استان یک میلیون و 288 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، اظهار داشت: با برگزاری انتخابات مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم می‌شوند و انتخابات باید افزایش انسجام ملی و سرمایه اجتماعی را رقم بزند.
 
وی با اشاره به اینکه انتخابات نماد جمهوریت نظام است، تصریح کرد: برگزاری انتخابات باید تضارب اندیشه‌ها برای ساختن ایرانی بهتر باشد.

الهی تبار با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، افزود: مشارکت حداکثری افزایش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است که می‌تواند پشتوانه‌ای قدرتمند برای مسئولان برای پیشبرد اهداف نظام باشد.

معاون سیاسی استاندار همدان بیان کرد: حضور حداکثری مردم دلدادگی و علاقمندی آنها را نسبت به انقلاب اسلامی نشان می‌دهد و مشارکت حداکثری یعنی جمهوری اسلامی به معنای واقعی.

وی با بیان اینکه تنها رمز و راز ماندگاری انقلاب اسلامی اتکاء به آراء عمومی بوده است، بیان کرد: هر چه این قاعده سست و ضعیف باشد نگرانی‌هایی را ایجاد خواهد کرد و دشمنان نظام به دنبال این هستند که حضور و سرمایه اجتماعی مردم ایران را کاهش دهند که برای مقابله با این توطئه‌ها باید در انتخابات حضوری حداکثری داشت.

انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار