نقطه وصل مردم و نظام؛

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا/ پایان زمان رای گیری/ آغاز شمارش آرا

در این گزارش لحظه به لحظه با حضور مردم پای صندوق های رأی همراه باشید.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،در این گزارش لحظه به لحظه با رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم پای صندوق های رأی امروز 29 اردیبهشت ماه همراه باشید.
 
 
 
با دستور وزیر کشور حضور نمایندگان محترم نامزدها تا پایان زمان اخذ رای و شمارش آرا و تنظیم صورت جلسه در شعب اخذ رای بلامانع است.

۶ سال پیش
ستاد انتخابات وزارت کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد زمان اخذ رای تا ساعت 24 تمديد شد.

۶ سال پیش
با دستور وزير كشور زمان اخذ رای به پایان رسید
اطلاعیه شماره 34 از سوی وزارت کشور ابلاغ شد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

باسپاس بی کران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگزاری  و بصیر ایران اسلامی را به ما عطا فرمود و تشکر از ملت همیشه در صحنه که در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجسم حماسه سیاسی را در پای صندوق ها اخذ رای در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه های انقلاب افزودند پایان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را در سراسر کشور اعلام می نماید.

اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رای باید مراجعه کنندگان عزیر را که در صف رای دادن حضور دارند به داخل شعبه هدایت نموده و سپس درب شعبه را بسته  و رای گیری تا ساعت 24 ب هعمل آورند و سپس دربهای خروجی شعبه را  بسته ، مرحله شمارش آرا را با اولویت شمارش آرای ریاست جمهوری طبق قوانین مربوط به هر انتخابات و آیین  نامه های اجرایی آنها اغاز نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دلهایی مملو از ایمان و عشق به آرمانهای امام خمینی و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافتند تقدیر و تشکر می آییم.
۶ سال پیش
با دستور وزير كشور زمان اخذ رای تا ساعت 23 تمديد شد.

۶ سال پیش
وزیر کشور گفت: طبق قانون تا ساعت 12 شب می‌توانیم زمان رای گیری را تمدید کنیم و مردم باید سعی کنند که تا این ساعت خود را به مراکز رای گیری برسانند.

۶ سال پیش
صولت مرتضوی نماینده رئیسی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بارها به احمدی و ستاد انتخابات کشور گفته‌ایم که نسبت به تأمین تعرفه‌های انتخاباتی در برخی از استان‌ها اقدام کنند ولی اصلاً گوش شنوا ندارند.

نماینده رئیسی تصریح کرد: به دلیل کمبود تعرفه به شعب در مشهد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، اصفهان و بخش‌هایی از تهران ارسال تعرفه داشته‌ایم و هرچه ما تلاش کردیم این تعرفه‌ها تأمین شود آقای احمدی گوش شنوا ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از حوزه‌های مختلف با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند که تعرفه کم است و وقتی ما به آقای احمدی می‌گویم در جواب به ما می‌گوید که طبق گزارش استاندار تعرفه به اندازه کافی موجود است.
۶ سال پیش
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد گزارش به ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات رسیده است و در مورد اعتراض نماینده یکی از کاندیداها، اظهار داشت: مشغول بررسی اعتراضات هستیم و با همکارانمان در وزارت کشور در ارتباطیم و باید با بررسی‌های دقیق‌تر نتیجه اعلام شود.

وی در مورد اینکه آیا این تخلفات گزارش شده تأثیرگذار بوده یا خیر، گفت: این گزارشات باید بررسی شود و چون نمی‌توان نظر قطعی داد و در حال حاضر روند برگزاری اخذ رأی را در دستور کار داریم و گزارشاتی که به دفاتر می‌رسد ما نیز پیگری خود را انجام می‌دهیم.

۶ سال پیش
علی لاریجانی عصر امروز جمعه (29 اردیبهشت ماه 96) با حضور در ساختمان وزارت کشور، از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد. 

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا/زمان اخذ رای تا ساعت 22 تمدید شد
۶ سال پیش
على لاريجانى رئيس مجلس شوراى اسلامى دقايقى پيش با حضور در شوراى نگهبان، از ستاد مركزى نظارت بر انتخابات رياست جمهورى بازديد كرد و از نزديك در جريان رسيدگى به اقدامات و تخلفات انتخاباتى قرار گرفت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا/زمان اخذ رای تا ساعت 22 تمدید شد
۶ سال پیش
علی لاریجانی دقایقی پیش پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران طی نشست خبری به سوالات آنان پاسخ داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص تعلیق تمدید تحریم‌ها از سوی دولت آمریکا گفت: آمریکایی‌ها باید لغو تحریم‌ها را تمدید می‌کردند و اگر نمی‌کردند جای تعجب و خلاف قولشان بود.

وی تصریح کرد: با لغو تمدید تحریم‌ها، رجزخوانی آنها نشان داد که همه طرف‌ها باید به تعهداتشان پایبند باشند.

لاریجانی در خصوص روند انتخابات اظهار داشت: باید مجموعه کارها سرعت بخشیده شود تا سبب ازدحام مردم نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی انتخابات را یک جشن ملی برای کشور برشمرد و بیان داشت: بنده انتخابات میان دوره‌‌ای مجلس را که هم در بعضی حوزه‌ها برقرار است دنبال کردم و در جریان انتخابات شوراها هم هستم. 

وی با بیان اینکه گزارش‌های وزارت کشور نشان می‌دهد مردم با علاقه حضور پیدا کردند و با حضور معنادار خودشان سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند، اظهار داشت: باید از ملت و دست اندرکاران تشکر کرد.


۶ سال پیش
علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبر 20:30 گفت: با تعامل شورای نگهبان در برخی شعب مجریان را اضافه کردیم.
 
وی افزود: مسیر همه صندوق های سیار از قبل مشخص شده است لذا تغیر مسیر این صندوق ها نیاز به تایید هیئت نظارت دارد.
 
تعداد تعرفه ها به اندازه یا حتی بیشتر از تعداد واجدین شرایط استان ها ارسال شده است و کمبودی نداشتیم که بخواهد باعث تعطیلی کار حوزه های اخذ رای شود.

۶ سال پیش
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در اطلاعیه شــماره (۴) خود از کسانی که نسبت به انتخابات شکایتی دارند دعوت کرد، شکوائیه خود را تسلیم شورای نگهبان نمایند.

۶ سال پیش
با دستور وزير كشور زمان اخذ رای تا ساعت ٢٢ تمديد شد.

۶ سال پیش
با موافقت وزیر کشور زمان اخذ رای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت 20 تمدید شد.

۶ سال پیش
علیرضا نیلچی مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان طی نامه‌ای به رؤسای هیأت‌های نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در استان‌ها اعلام کرد اگر در برگه رأی نام یا نام خانوادگی نامزد انتخابات غلط املایی داشته باشد، ولی همچنان بتوان آن را به نام نامزد خواند، برگه رأی صحیح بوده و به نام نامزد مربوطه خوانده می‌شود به طور مثال روهانی به نام آقای حسن روحانی، میرصلیم به نام آقای سیدمصطفی آقامیرسلیم، رئیصی به نام آقای سیدابراهیم رییس‌الساداتی و حاشمی‌تبا به نام آقای سیدمصطفی هاشمی‌طبا خوانده می‌شود.

متن نامه را اینجا بخوانید
۶ سال پیش
فرهاد تجری در حاشیه بازدید از روند رأی‌گیری در شعبه حسینیه ارشاد گفت: خدا را شاکریم که امروز شاهد حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی هستیم، حضوری که آن را به عینه در سرکشی از حوزه‌های رأی‌گیری دیدم. 
 
وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم و تشکیل صف‌های طولانی در شعبه اخذ رأی حسینیه ارشاد گفت: جای دارد از مردم عزیز و آگاه به زمان برای حضور در انتخابات تشکر کنیم، تقاضامندیم که مردم برای شرکت در انتخابات شعب دیگری به غیر از حسینیه ارشاد را انتخاب کنند؛ چون در حال حاضر در این شعبه علاوه بر چهار صندوق مستقر دو صندوق سیار نیز اضافه شده و با همین تعداد از مردم احتمالاً رأی‌گیری تا ساعت دو یا سه بامداد طول می‌کشد و ما شاید نتوانیم آرای همه را اخذ کنیم. 
 
تجری ادامه داد: از ساکنان تهران خواهشمندم که به حوزه حسینیه ارشاد مراجعه نکنند و برای رأی‌ دادن به شعبات مجاور رفته تا وقت کمتری از آنها گرفته شود و در عین حال اجازه دهند مجریان و دست‌اندرکاران نسبت به روند رأی‌گیری اقدام کنند. 


۶ سال پیش
باموافقت وزیر کشور زمان اخذ رای انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا به مدت يك ساعت ديگر يعنی تا ساعت 19 تمديد گرديد.

۶ سال پیش
علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باید 21 نفر از میان نامزدهای مورد نظر انتخاب شوند.

وی افزود: طبیعی است که وارد کردن اسامی 21 نامزد شورای شهر در تعرفه‌های انتخابات زمان‌بر بوده و باید گفت تا اندازه‌ای معطلی در این زمینه ایجاد می‌شود بر این اساس بنده نکات ضروری را به استانداران فرمانداران و بخشداران ابلاغ کرده‌ام. 

احمدی اضافه کرد: از مردم خواستاریم پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند و امیدوارم با توصیه و اقدامات شکل گرفته روند برگزاری انتخابات تسریع شود چراکه در برابر مردم و نظام وظیفه داریم همه توان خود را به کار گیریم مبادا رایی از آراء ملت به دلیل شلوغی شعبه وارد صندوق نشود.


لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا/ انتخابات ریاست جمهور تا ساعت 20 تمدید شد
۶ سال پیش
زمان اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت ۲۰ در سراسر کشور تمدید می‌گردد.


۶ سال پیش
حسین هاشمی استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: زمان راى‌گیرى تا ساعت 20 امشب تمدید شد.

۶ سال پیش
علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مردم در شعب اخذ رای اظهار داشت: براساس آمار و ارقامی که از استانداری‌های سراسر کشور داریم، آمار مشارکت مردم در انتخابات بسیار بالاست و حتی آمار نسبت به ساعات مشابه سالهای گذشته بیشتر است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه شاهد مشارکت بالای 20 میلیونی تا ساعت 17 بوده‌ایم، افزود: براساس اطلاعاتی که داریم، مردم به نحو احسن در شعب اخذ رای حضور دارند و همه اقلام مورد نیاز از جمله تعرفه هم در اختیار آنان است و تا این لحظه هم مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه هر جایی احساس شود نیاز به تعرفه است، فورا اقدام به ارسال اقلام مورد نیاز می کنیم، تاکید کرد: با توجه به ازدحام جمعیتی که در شعب اخذ رای شاهد هستیم مطمئنا تمدید زمان رای‌گیری را خواهیم داشت.
۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: کلیه اعضای شعب اخذ نسبت به مهمور بودن تعرفه‌های انتخاباتی دقت لازم را داشته باشند.

۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: در هنگام رأی دادن برای انتخابات ریاست جمهوری فقط نام و نام خانوادگی یک نفر از نامزد‌ها را در محل تعیین شده روی برگ رأی بنویسند و به صندوق اخذ رأی بیاندازند.


۶ سال پیش
کدخدایی: تا این لحظه مساله مهمی که روند انتخابات را متوقف کند، نداشته‌ایم
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در گفتگو با  خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سلامت برگزاری انتخابات گفت: تا این لحظه مساله ای که روند انتخابات را متوقف یا تغییر اساسی ایجاد کند، نداشته‌ایم تنها تخلفاتی جزئی اتفاق افتاده که با پیگیری هیات‌های ما و یا ارجاع به همکاران در وزارت کشور مرتفع شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در حال بازدید از ستاد ما هستند و این حضور به منظور ارائه گزارش به شورای نگهبان است. 

سخنگوی شورای نگهبان افزود: اگر تخلفی صورت گرفته باشد نمایندگان نامزدها موظفند به ما اطلاع دهند تا پیگیری کنیم، کما اینکه تا کنون گزارش هایی هم به دست ما رسیده و ما پس از پیگیری نتایج را به اطلاع آن ها رسانده‌ایم.
۶ سال پیش
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به فرمانداران و استانداران اعلام شده در شعبه‌هایی که میزان استفاده از تعرفه ها به 70 درصد رسیده اعلام کنند تا تعرفه های جدید در اختیار آنها قرار بگیرد، کمبود تعرفه نداریم.

وی افزود: تاکنون هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم و هیچ گزارشی هم نبوده است.

وزیر کشور همچنین خاطرنشان کرد: مشخص نیست زمان اخذ رای تا چه مدت تمدید شود، مهلت قانونی تمدید تا ساعت 12 امشب است لذا از مردم می خواهیم زودتر به شعب مراجعه کنند تا مدت تمدیدها طولانی نشود.

رحمانی فضلی ادامه داد: پس از اتمام زمان تمدید دستور بازگشایی صندوق های اخذ رای را خواهیم داد و ابتدا هم صندوق های انتخابات ریاست جمهوری بازگشایی و شمارش می‌شوند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: نهایتا نتایج را با شورای نگهبان تطبیق داده و اعلام می کنیم و شورای نگهبان مسئول تایید صحت انتخابات است، بعد از اعلام نتایج 3 روز فرصت اعتراض وجود دارد که شورای نگهبان بررسی می کند و سپس صحت انتخابات را اعلام می کند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
اطلاعيه شماره 26 ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد.

۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: هموطنان هنگام نوشتن آراء مشخصات نامزدهای مورد نظر را شامل نام و نام خانوادگی به همراه کد نامزد کامل و خوانا قید کنند.

۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: به جز کسانی که در شعبه اخذ رأی مسئولیتی به عهده دارند و نیز نمایندگان نامزدها فرد دیگری حق حضور در شعبه اخذ رأی ندارد.

۶ سال پیش
جعفری دولت آبادی: پیروز واقعی امروز مردم هستند/ مردم از انتشار گمانه زنی‌های انتخاباتی خودداری کنند
عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شور انتخاباتی در میان مردم وجود دارد و خواهشمندم تا پایان انتخابات از انتشار اخبار مربوط به گمانه زنی هایی که رسمی نیست خودداری کنند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: هیچ گونه آماری که رسمی نیست و از سوی وزارت کشور تاکید نشده است را اعلام نکنند.


لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا


۶ سال پیش
محمودی شاه‌نشین: رأی‌دهندگان انتخابات شوراها باید اقامت یک ساله در شهر و روستا‌ داشته باشند
محمد محمودی شاه نشین رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا به در گفتگو با خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شرط اقامت یک ساله برای ارائه رأی در روستا‌ها و شهرها در انتخابات شوراها گفت: افرادی که می‌خواهند در انتخابات شورای شهر و روستاهایی که زیر 100 هزار نفر جمعیت دارند، شرکت کنند باید حداقل اقامت یک ساله داشته باشند. 
 
وی ادامه داد: بر اساس تفسیر قانونی سکونت، خانواده‌ آن شخص حتما باید در آن شهر یا روستا سکونت داشته و یا شخص دارای املاکی باشد و حداقل هفته‌ای دو روز به آن شهر یا روستا برود. 
 
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا همچنین با اشاره به دستگاه های اخذ رأی الکترونیکی هم اظهار داشت: دستگاه‌های اخذ رأی الکترونیکی تاکنون مشکلی نداشته‌اند و تنها صبح کمی دیرتر کار با آن‌ها شروع شده است. 
۶ سال پیش
ستاد حجت الاسلام رئیسى نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای از برخی تخلفات و مشکلات اجرایی در روند انتخابات تا ظهر امروز خبر داد.

۶ سال پیش
سبوه سرکیسیان: جشن و شکوه ایرانیان در انتخابات نشانه حمایت از جمهوری اسلامی ایران است
سبوه سرکیسیان اسقف اعظم ارامنه تهران در گفتگو با خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: این جشن و شکوه ایرانیان در انتخابات نشانه حمایت از جمهوری اسلامی ایران است. مردم نظام را دوست دارند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
اطلاعيه شماره 23 ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 23 اعلام کرد: سن انتخاب کنندگان در کلیه انتخابات جاری ۱۸ سال تمام است.

۶ سال پیش
اطلاعيه شماره 22 ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: نوشتن کد نامزدها در زمان شمارش آراء از تضییع حقوق آنها جلوگیری می‌کند.

۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: باید مهر انتخابات در اولین مربع خالی بعد از مهرهای ثبت شده انتخابات گذشته در صفحه مخصوص انتخابات زده شود.


۶ سال پیش
ظریف: آمریکایی‌ها هیچ وقت نخواستند ایران از مزایای برجام استفاده کند
وزیر امور خارجه گفت: آمریکایی‌ها هیچ وقت نخواستند ایران از مزایای برجام استفاده کند و اقدام آمریکا در افزودن تحریم‌ها کوته‌بینانه بود.

۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیارفقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است.

۶ سال پیش
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در جمع خبرنگاران گفت: امنیت واقعى با حضور مردم تامین می‌شود.
 
وی افزود: حضور مردم در دوران جنگ امنیت آفرین بوده و آن‌ها همواره حضور پرشور خود را نشان داده‌اند

وزیر اطلاعات تاکید کرد: جریان‌هاى ضد امنیتى و ضد انقلاب بدنبال اهداف خود بودند البته اکنون نیز این اهداف و اقدامات نسبت به گذشته کمتر دیده می‌شود و ما براى آکه ذهن مردم تشویش نشود این مسائل را مطرح نمی‌کنیم.

۶ سال پیش
انتخابات ریاست جمهوری 96 در شعب اخذ رای برگزار شد و نامزدهای این انتخابات در همان ساعات ابتدایی آراء خود را به صندوق انداختند.

۶ سال پیش
جهانگیری: باید به پیروز انتخابات ریاست جمهوری برای رفع مشکلات مردم کمک کنیم
 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روزی تاریخی برای ملت ایران است.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات آینده خوبی را برای کشورمان رقم خواهد زد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حتی اگر کسی نظام را قبول ندارد برای تأمین امنیت کشور باید در پای صندوق‌های رأی حضور یابد تا حماسه‌ای دیگر برای کشورمان خلق شود.


لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه رأی دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد و همه واجدین شرایط می‌توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به رأی دادن نمایند.

۶ سال پیش
کدخدایى سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت نظارت بر روند انتخابات، گفت: ستاد مرکزى نظارت بر انتخابات با ستاد مرکزی استان‌ها ارتباط مستقیم داشته و گزارش‌های ارسالی را پیگیری می‌کند.
 
وی افزود: وزارت کشور نیز با ما در ارتباط بوده و در صورت بروز مشکل، با هماهنگى آنها  مرتفع خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: تاکنون گزارش‌های جزئى داشته‌ایم، اما مسئله مهمی که خلل در روند اخذ راى به وجود بیاورد رخ نداده و همه چیز در سراسر کشور به خوبى پیش مى رود.

۶ سال پیش
مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه روند برگزاری انتخابات را چگونه ارزیابی می‌کنید اظهار داشت: خوشبختانه روند انتخابات مطلوب و پرشور بود اما بی‌نقص هم نبود.

میرسلیم با بیان اینکه از برگزاری انتخابات رضایت دارم، اضافه کرد: با توجه به سابقه خود در وزارت کشور به اینجا آمدم تا از نزدیک با دوستانی که انجام وظیفه می‌کنند دیدار کنم.


لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری انتخابات اظهار داشت: خرسندم که شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای سه انتخابات  ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجلس هستم.

رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص احتمال تمدید زمان رای‌گیری گفت: رای گیرى تا ساعت 18 انجام می‌شود، اما احتمال تمدید آن را پیش‌بینی می‌کنیم.

۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: اگر در محل شعبه یا اطراف آن یا صف انتظار رأی دهندگان فرد یا افرادی به هر شکلی اقدام به تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخاباتی می‌نمایند، سریعاً دستور فرمائید موضوع پیگیری و برخورد قانونی صورت پذیرد.

۶ سال پیش
محمدباقر قالیباف در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک سینا اردبیل رای خود را به صندوق انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
همزمان با آغاز رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در داخل کشور سایر ایرانیان مقیم خارج هم رای خود را به صندوق های رای انداختند.


لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
 بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان  صبح امروز و در حاشیه فرایند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه شماره یک جماران در جمع خبرنگاران گفت: تصور ما این است که مردم ما همواره و در مقاطع مختلف چه در دوران جنگ و چه پس از آن با انتخابات، رای و حضور خود کشور را متحد نگاه داشته اند.

وی اظهار داشت: ملت ایران همواره تلاش کرده است علیرغم همه مشکلات از طریق صندوق رای به آبادانی کشور کمک کنند.

۶ سال پیش
ره‌پیک: تا این لحظه گزارشی از تعرفه‌های بدون مهر برای ما ارسال نشده است
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: گزارش‌های تخلفات به صورت جاری هم از هیئت‌های نظارت و هم از سوی نمایندگان کاندیداها به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات راسال می‌شود.

۶ سال پیش
غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری با شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم به رای خودشان در تعیین سرنوشت اعتقاد دارند از این رو در انتخابات شرکت می کنند و اینکه ملت با شرکت در انتخابات ملیت خود را نشان می دهند.
 
حداد عادل گفت: حضور صدا و سیما در انتخابات خوب بود و البته برخی مصلحت خود می دانند که به همه چیز اعتراض کنند ولی تشخیص و داوری ملت این بود که صدا و سیما خوب عمل کرد.

۶ سال پیش

محسن منصوری معاون هماهنگ کننده ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی از اعتراض این ستاد به وزارت کشور به دلیل عدم درج شهرت "رئیسی" در آگهی ها نصب شده در بسیاری از حوزه های اخذ رای خبر داد.

وی گفت: در حالی که در همه انتخابات گذشته علاوه بر نام خانوادگی شناسنامه ای کاندیداها شهرت آنها نیز در آگهی های نصب شده در حوزه های انتخاباتی درج می شده، اما امروز در بسیاری از حوزه شاهد بودیم که شهرت "رئیسی" مقابل نام خانوادگی رئیسی الساداتی درج نشده است.
 
منصوری افزود: از آنجا که حجت الاسلام رئیسی در افکار عمومی عمدتا با همین شهرت خود شناخته شده اند.
 
منصوری از اعتراض مکتوب نماینده حجت الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور به این اقدام خبر داد.
۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: ملاک اصلی جهت تشخیص واجد شرايط رأی بودن مراجعه كنندگان به شعب، پس از بررسی اصالت شناسنامه، عدم درج مهر انتخابات جاری در شناسنامه، متولد 29 اردیبهشت سال 1378 یا قبل از آن بودن می‌باشد.

۶ سال پیش
 آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رای خود را در بیمارستان به یکی از صندوق‌های رای گیری سیار انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا


 
۶ سال پیش
اطلاعيه شماره 16 ستاد انتخابات کشور
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: افراد بی سواد، روشندلان، یا افرادی که به هر دلیل قادر به نوشتن رای خود نیستند می‌توانند از فرد مورد اعتماد همراه خود برای نوشتن برگ رای استفاده کنند.

۶ سال پیش
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین دقایق رأی گیری، با حضور در پای صندوق اخذ رأی در مسجد امام حسن (ع) شهر مقدس قم در انتخابات شرکت کرد.


لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا

۶ سال پیش
لاریجانی آرای خود را به صندوق انداخت
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) قم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.


لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
رئیس قوه قضائیه رای خود را به صندوق انداخت
 آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌ قضاییه  با حضور در یکی از شعب اخذ آرا، رای خود را به صندوق انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: اگر انتخابات الکترونیک به هر دلیلى با مشکل مواجه شود انتخابات را بصورت دستى برگزار می‌کنیم.

۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: رأی دهندگان هیچ الزامی برای رأی دادن در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ندارند.

۶ سال پیش
جهانگیری: ملت ایران با حضور خود پیام یکپارچگی و اتحاد خود را به دشمنان می‌رساند
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که برای شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت:  امروز روز بزرگی برای ملت ایران است و مردم ایران بعد از شنیدن نظرات کاندیداها فرصت انتخاب داشتند و امروز به صحنه انتخاب خواهند آمد.

وی افزود: بر اساس خبرهایی که از صبح از سراسر کشور دارم  از ساعات اول با حضور گسترده مردم پای صندوق های رای مواجه هستیم.


لحظه به لحظه با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری
۶ سال پیش
سرلشکر  محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مسجد قبا، رای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداخت.


لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
۶ سال پیش
عبدالرضا رحمانی فضلی وزير كشور با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال نماينده رييسى در ستاد انتخابات كشور مبنى براينكه ايا ساير نامزدهاى انتخابات رياست جمهورى هم می‌توانند از ستاد انتخابات بازديد كنند، گفت: بله امكان بازديد همه نامزدها وجود دارد.
 
وى افزود: نمایندگان نامزدها می‌توانند به وزارت کشور بیایند از امکانات ستاد انتخابات بازدید کنند.


لحظه به لحظه با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری
۶ سال پیش
هیأت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اطلاعیه شماره 2 آمادگی خود را برای دریافت گزارش‌های مردمی اعلام کرد.

۶ سال پیش
وزرات کشور اعلام کرد: اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی به رأی دهندگان تذکر دهند که نام نامزد مورد نظر خود را حتماً در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج نمایند.

۶ سال پیش
وزارت کشور اعلام کرد: کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.

۶ سال پیش
نامزد دوازدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری گفت: نتیجه انتخابات حتما به نفع من نخواهد بود بخاطر اینکه خودم به آقای روحانی رأی دادم.


لحظه به لحظه با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری


۶ سال پیش
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.


لحظه به لحظه با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری
۶ سال پیش
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: شعب ثبت نام و اخذ رأی، حتماً یک دستگاه رادیو یا تلویزیون در دسترس داشته باشند تا دستور العملهای فوری ستاد انتخابات کشور را مورد عمل قرار دهند.

۶ سال پیش
رای‌گیری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در چهار حوزه انتخابیه آغاز شد.

۶ سال پیش
هیأت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای خود اعلام کرد هیچ شخص و مجموعه‌ای حق دخالت در امر نظارت بر انتخابات را ندارد.

۶ سال پیش
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی برای شرکت در انتخابات در حسینیه جماران حضور یافت.

لحظه به لحظه با حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری
۶ سال پیش
وزیر کشور گفت: صیانت از آرا توسط هیات‌هاى نظارت انجام می‌شود تا هیچ دخالتى حتى براى یک راى ایجاد نشود چنانچه مقام معظم رهبرى به آن تاکید کرده اند. 


لحظه به لحظه با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری
۶ سال پیش
رهبر معظم انقلاب در نخستین دقایق آغاز انتخابات با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) رای خود را به صندوق انداختند.

لحظه به لحظه با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری
۶ سال پیش
رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور آغاز شد.

لحظه به لحظه با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری
۶ سال پیش

 
 
در حال به روز رسانی..
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
به امید پیروزی و سربلندی و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تخلف تخلف خیلی از مردم تو روستاها ومناطق محروم نتونستند رأی بدن بدلیل تموم شدن برگه های تعرفه !!!واین سازماندهی شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
دولت بد عمل كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
رای به نظام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسئولین با اینهمه کارشناس و مشاوران عریض و طویل چطور هنوز بلد نیسن یه جوری به ملت اطلاع بدن کدوم حوزه خلوته که میلیون میلیون مردم اینقد علاف نشن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصورییان
۱۵:۴۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
به امید پیروزی و سربلندی و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا از اینکه دیدم مردم وسط صلاه ظهر تو صفای دراز دارن شر و شر عرق میریزن تا نوبتشون بشه لذت بردم . تقصیر مجلسه که قانون نذاشته یه تلفن گویایی یا سایتی چیزی بزنن تا مردم بفهمن کدوم حوزه خلوته و علاف نشن
آخرین اخبار