اصفهان؛

پیش بینی 72 شعبه اخذ رای در شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 72 شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل معینی نژاد  افزود: از این تعداد 55 شعبه مربوط به شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد، سفید شهر و ابوزیدآباد،13 شعبه مربوط به 11 روستای دو بخش مرکزی و کویرات بوده و 4 صندوق سیار نیز پیش بینی شده است.
 
وی ادامه داد: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از جمعیت 103 هزار نفری شهرستان بیش از 70 هزار نفر واجد شرایط رای دادن و از این تعداد 2 هزار و 500 نفر رای اولی هستند.
 
معینی نژاد تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی انجام شده بیش از 2 هزار نفر از عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را بر عهده خواهند داشت.
 
وی هم چنین با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر آران و بیدگل اظهار داشت: سهولت در برگزاری انتخابات و شمارش آرا، سالم برگزار شدن آن و اعلام سریع نتایج آرای هر شعبه، ازجمله مزیت ‌های انتخابات الکترونیکی است.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار