کرمانشاه؛

برگزاری همایش حامیان روحانی

همایش حامیان روحانی با حضور هواداران این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، امروز(27 اردیبهشت) در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمد حیدری مدیرکل تبلیغ و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش که به همت ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در کرمانشاه برگزار شد، یکی از عرصه های موفقیت دولت تدبیر و امید را عرصه سیاست خارجی عنوان کرد و گفت: بعنوان فردی که محیط بین الملل  را خوب می شناسم گواهی می دهم موفقیتی که در چهار سال گذشته در صحنه بین المللی کسب کردیم در هیچ دوره ای تجربه نکرده بودیم.

وی از برجام بعنوان رویدادی بزرگ نام برد که منجر به حل و فصل موضوع هسته ای شد و  افزود: همه می دانیم غرب چه توطئه های خطرناکی را علیه ما ترسیم کرده بود و با بهانه هسته ای قصد عملی کردن آنها را داشت، اما با تدبیر دولت، قدرت دیپلماسی، اراده ملت و هدایت مقام معظم رهبری این توطئه ها خنثی شد و امروز همه جهان به قدرت ایران در مناطق مختلف جهان و بوژه خاورمیانه اذعان دارند.


وی افزود: البته حضور در پای صندوق های رای گام اول است و گام دوم پیگیری مطالبات و خواست ها و انتظارات است.  انتظار ما بعنوان اصولگرایان معتدل از دولت دوم آقای روحانی تشکیل کابینه ای جوان، ارزشی، متخصص و خدمتگزار مردم است.



انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا کمک کنه به همه
Iran (Islamic Republic of)
شاکر
۱۲:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
الهی آمین یارب العالمین
آخرین اخبار