بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 157)؛

از دانلود نرم افزار‌‌ ویرایش موزیک تا ماشین حساب چندکاره

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
 
دانلود FilmoraGo؛‌ ویرایش حرفه ای ویدئو در گوشی 
نرم افزار FilmoraGo – Free Video Editor یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش و افکت گذاری روی ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی ویدئو های خود را ویرایش و قسمت های دلخواه آن را از هم جدا کنید و روی آن ها افکت قرار دهید. همچنین می توانید موزیک های مورد نظر خود را روی فیلم قرار دهید و در هر لحظه پیشنمایش تغییرات خود را مشاهده کنید. برنامه FilmoraGo کاملا رایگان بوده و توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5.0 را نیز دریافت کند.

FilmoraGo
 
 

 دانلود µTorrent؛ دانلود فایلهای تورنت
  آنهایی که نمیدانند تورنت چیست ، به طور مختصر و مفید میگویم که پروتکل تورنت نوعی شبکه اتصال اشخاص عادی و حتی شرکت ها برای تبادل فایل ها با سرعت بالاست. یا به عبارت دیگر به جای اینکه شما یک فایل را بخواهید از یک سرور یا هاست دانلود کنید، از کسانی که آن فایل را دارند دانلود میکنید. در نتیجه به دلیل پایین بودن ترافیک سرور ها سرعت دانلود هم بالاتر خواهد بود.

دانلود µTorrent برای اندروید / سریعترین برنامه دانلود فایلهای تورنت
 
 

 دانلود Musixmatch؛ نمایش متن موزیک در حال پخش
بسیاری از کابران گوشی های هوشمند عادت به شنیدن موسیقی دارند یا به عبارت دیگر موسیقی همراه هرلحظه آنهاست. اگر از این دسته افراد هستید یا علاقه مندید با شعر موسیقی همنوایی کنید این نرم افزار بهترین انتخاب شماست. یکی از محبوب ترین قابلیت های این اپلیکیشن، امکان نمایش متن ترانه ای است که شما در حال گوش دادن به آن هستید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن امکان جستجو و  دانلود موزیک با معیارهای مختلف می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات متادیتای هر موسیقی را برای خود تغییر دهید. متن بسیاری از ترانه های فارسی نیز در بانک اطلاعاتی  این نرم افزار موجود می باشد.

موسیقی را با خواندن متن آن گوش کنید؛ دانلود Musixmatch برای اندروید و Ios
 
 

دانلود Audio MP3 Cutter؛ ویرایش حرفه‌ای موزیک
نرم افزار Audio MP3 Cutter Mix Converter یکی از بهترین ابزار ها در زمینه ویرایش فایل های صوتی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید هر قسمتی از موزیک دلخواه خود را برش دهید و یا چندین قسمت را به یکدیگر بچسبانید و به یک فایل صوتی تبدیل کنید. پس از ویرایش فایل صوتی می توانید فرمت آن را نیز تغییر دهید. این نرم افزار علاوه بر ویرایشگر، یک پلیر قدرتمند نیز هست و می تواند هرفایل صوتی با هر فرمتی را اجرا کند. نرم افزار Audio MP3 Cutter Mix Converter در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.
 
Audio MP3 Cutter 
 
 

دانلود Photomath؛ با دوربین موبایل مسائل ریاضی را حل کنید
نرم افزار Photomath – Camera Calculator یکی از بهترین ابزارها در زمینه حل مسائل ریاضی است. همانطور که می دانید مسائل ریاضی و درک نکردن آن، یکی از مشکلات بیشتر انسان ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید مسائل ریاضی را به آسانی پاسخ دهید. برای این کار لازم است فقط دوربین خود را روی سوال بگیرید تا پاسخ را دریافت کنید. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند.

Photomath Camera Calculator
 
 

 دانلود Multi Calculator ؛ ماشین حساب چندکاره و تبدیل واحد حرفه‌‌ای اندروید
ماشین حساب به عنوان یک نرم افزار پیش‌فرض بر روی تمام گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی وجود دارد، اما گاهی اوقات برای محاسبه دقیق برخی معادلات به یک ماشین حساب پیشرفته نیاز است؛ Multi Calculator به عنوان ماشین حساب چندمنظوره می‌تواند به انجام محسابات و همچنین تبدیل واحدها کمک کند.

 
 

 دانلود AmpMe برای اندروید و Ios ؛پخش همزمان آهنگ در چند گوشی
به دلیل وجود محدودیت هایی که بسیاری از اسپیکر های گوشی های هوشمند است، اگر در یک جمعی بخواهید یک موزیک را پخش کنید، احتمالا آن موزیک آنقدر صدایش ضعیف است که هیچ کسی متوجه آن نخواهد شد. شما می توانید با دانلود نرم افزار AmpMe – Social Music Party گوشی های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو یا چند گوشی پخش کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی 4.2 از 5 را دریافت کرده است.

دانلود AmpMe
 
 

 دانلود QR & Barcode Scanner؛ بارکد خوان قدرتمند
بارکدهای دو  بعدی (QR) یکی از پر کاربردترین بارکدها و ابزارهایی است که شرکت‌های ساخت و تولید و تکنولوژی از آن استفاده می‌کنند. این نوع بارکدها اغلب برای شناسایی محصولات و معرفی وب‌سایت‌های محصول یا شرکت‌ها کاربرد دارند. با عمومی‌تر شدن این نوع بارکدها و اضافه شدن امکانات مختلف، حال می‌توانید تمامی اطلاعات خود شامل نام، شماره تماس، آدرس وب‌سایت، ایمیل و… در بارکدهای سه بعدی ذخیره و با دوستان و سایر افراد به اشتراک بگذارید.

Barcode Scanner
 
 

 دانلود CCleaner؛ بهینه ساز اندروید
نرم افزار CCleaner یک ابزار عالی برای حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت گوشی های اندروید است. این نرم افزار به عنوان جدی ترین رقیب Clean Master شناخته شده و بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نرم افزار CCleaner با حذف کش اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها، مرورگر و حذف Call Logs و SMS و فایل های باقی مانده از برنامه پاک شده از روی گوشی، سرعت گوشی را افزایش  و مصرف باتری را کاهش می دهد.

CCleaner
 
 

 دانلود Google Photos برای اندروید و ios/بهترین نرم افزار مدیریت تصاویر برای گوشی هوشمند
با استفاده از نرم افزار google photos می توانید به راحتی عکس ها و فیلم هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئو های شخصی خود تهیه کنید و یا به اشتراک بگذارید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار