نقطه وصل مردم و نظام/12

سردار دهقان: نتیجه انتخابات هرچه باشد، مبارک است / آمریکا بداند برای به کارگیری برنامه‌هایمان از هیچ کسی ابایی نداریم

وزیر دفاع گفت: آمریکا و مردم ما می‌دانند که تأمین امنیت ملی برای ما مهم بوده و هرچه در توانمان باشد در این راستا انجام می‌دهیم و برای به کار گیری آن هم از هیچ کسی ابایی نداریم.

سردار دهقان: حضور حماسی مردم تهدیدشکن و تحریم‌شکن خواهد بود
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار حسین دهقان وزیر دفاع پشتیبانی با حضور در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم می‌زنیم، امروز در منطقه و جهان نگاه خاصی به ملت ما و صندوق‌های آراء است.

وی ادامه داد: می‌بینیم که ملت ما چگونه در صیانت از انقلاب و تضمین امنیت و ایجاد قدرت فراتر برای برداشتن گام‌های بزرگ‌تر در جهت رشد توسعه و تعالی کشورشان حضور پیدا می‌کنند و امروز با حضور ملت ما حماسه باشکوه دیگری رقم خواهد خورد.

دهقان تأکید کرد: شاهدیم که دنیا آنچه که در کشور ما به عنوان مردم سالاری دینی به عنوان یک حقیقت تصویر غیر قابل انکار را خواهد دید و امیدواریم مردم همانگونه که در زمان جنگ همیشه در صحنه بودند امروز نیز حاضر باشند زیرا حضور و رأی دادن آن‌ها بسیار مهم است و نتیجه هرچه باشد مبارک خواهد بود.

وزیر دفاع در واکنش به اضافه شدن 7 شخص حقیقی و حقوقی به لیست تحریم‌ها از سوی آمریکا گفت: بار اولی نیست که آمریکا دشمنی و عناد خود را نسبت به انقلاب، نظام و توانمندی ما در قالب تحریم‌ شرکت ها و افراد اعمال می‌کند.

وی اذعان داشت: این اقدام آمریکا هم در شمار اقدامات قبلی آن‌ها است، آمریکا و مردم ما می‌دانند که تأمین امنیت ملی برای ما مهم بوده و هرچه در توانمان باشد در این راستا انجام می‌دهیم و برای به کار گیری آن هم از هیچ کسی ابایی نداریم.

دهقان بیان داشت: دنیا بداند ما به عنوان کشور مستقل اراده و عزم ملی‌مان در کشور حاکم است و ملت ما مصلحت خود را شناخته و در آن مسیر گام بر می‌دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی خاطر نشان کرد: در حوزه دفاعی و موشکی برنامه ما مشخص است و ما در مسیر اجرایی آن حرکت می‌کنیم که هیچ اراده دیگری نمی تواند در تصمیم ما مداخله کند.

 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.