تبریز؛

آمادگی شهرستان بستان آباد برای برگزاری انتخابات

فرماندار شهرستان بستان آباد از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه بر اساس مرکز آمارجمعیت شهرستان بستان آباد 94 هزارو 760 می باشد گفت:در این شهرستان حدودا 69 هزار نفر واجد شرایط برای رای دادن هستند .
 
وی تعداد رای اولی های شهرستان بستان آباد را دو هزارو 800 نفر اعلام کرد و افزود:136 شعبه اخذ رای با 292 صندوق و با عوامل اجرایی دو هزارو 500 نفر فردا جمعه در خدمت مردم برای اخذ رای فعالیت خواهند کرد.
 
شکوهی با بیان اینکه 736 نفر ثبت نام کننده برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کرده بودند افزود:در شهر بستان آباد و تیکمه داش و بعلاوه 108 روستای شهرستان انتخابات شورا برگزار خواهد شد.
 
ریس ستاد انتخاباتی 96 شهرستان بستان آباد افزود:358 شورا در روستاهای شهرستان و شهر بستان آباد و شهر تیکمه داش با رای مردم این منطقه انتخاب خواهند شد.
 
وی از آمادگی کامل شهرستان بستان آباد برای برگزاری انتخابات 29 اریبهشت سال جاری خبر داد و افزود:با هماهنگی کامل بین فرمانداری و عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی و با برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی شاهد برگزاری انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی در شهرستان خواهیم بود.
 

 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.