باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

پازل دشمن تکمیل نشد/ به خط شدن سلایق مختلف سیاسی در قرار انتخابات

همه آمده اند؛ از جوان ۱۹ ساله پر شور و شوق رأی اولی تا مادربزرگ ۹۰ ساله مهربانی که می‌گوید تا جان در بدن دارم، برای سربلندی ایران قدم بر می‌دارم؛ همه آمده اند تا پازل دشمن تکمیل نشود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه، روز سرنوشت ساز و حماسه حضور مردم ایران، روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران است. با وجود اینکه هنوز زمان زیادی از زمان آغاز اخذ رأی در شعب سراسر کشور سپری نشده، اما حضور بی نظیر مردم و به ویژه جوانان در این دوره از انتخابات وصف ناپذیر و قابل ستایش است.

پازل دشمن تکمیل نشد/ به خط شدن سلایق مختلف سیاسی در قرار انتخابات

*همه آمده اند
 
اگر چه باورها متفاوت است، اما همه آمده اند تا در رسیدن به هدفی مشترک، یعنی اعتلای ایران عزیز تلاش کنند.

آرمان؛ جوان 19 ساله رأی اولی می گوید: اگر‌ چه سلیقه سیاسی ما با یکدیگر متفاوت است اما در نهایت به سرافرازی و عزت این سرزمین می اندیشیم و همه در کنار هم در صف انتخابات به خط شده ایم.

مادربزرگ که با قامتی خمیده در میانه صف ایستاده است می گوید: هنوز 40 سال هم نداشتم که ساواک فرزندم را به جرم حضور در تظاهرات و طرفداری از امام خمینی (ره) دستگیر کرد و تا امروز هیچ خبری از او ندارم؛ در غصه بی خبری از پسرم تمام موهایم سپید شد و تا آمدم زیر بار این غم کمر راست کنم، برادر جوانم در جبهه های جنگ تحمیلی به شهادت رسید. اگر چه غم جانکاه این اتفاقات تلخ، همچنان بر شانه هایم سنگینی می کند اما اگر امروز هم برای حفظ این آب و خاک، کاری از دستم بربیاید تمام دار و ندارم را فدای ایران اسلامی می کنم.

پازل دشمن تکمیل نشد/ به خط شدن سلایق مختلف سیاسی در قرار انتخابات

مسعود؛ جوان دیگری است که به گفته خودش برای دومین بار است که در انتخابات شرکت می کند.

این جوان 27 ساله با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع حرم می گوید: ایران در شرایط فعلی در وضعیت حساسی قرار دارد و اگر شهدای مدافع حرم از شهدای دفاع مقدس الگو نمی گرفتند، به گفته دشمنان، جنگ حاکم در کشورهای اسلامی، به داخل ایران کشیده می شد. ما برای ادای دین خون شهدای مدافع حرم و لبیک به فرمان رهبری دوشادوش یکدیگر در انتخابات شرکت می کنیم. مردم ایران هر لحظه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و حضور غرور آفرین آن ها در آزمون انتخابات همیشه زبانزد است.

*مردم برنده انتخابات هستند

به فرموده رهبر معظم انقلاب برنده‌ این انتخابات مردم و همه‌ کسانی هستند که در انتخاب شرکت می کنند؛ اعم از آنها که خود یا نامزد مورد علاقه‌شان رأی‌ آورده یا نیاورده‌، همه برنده‌اند؛ بازنده‌ این انتخابات، آمریکا و صهیونیسم و دشمنان ملت ایرانند. همه با همدلی به یکدیگر و به دولت خدمتگزار کمک کنید تا گره‌ها یکی پس از دیگری گشوده شود. مردم امروز آمده اند تا به فرموده رهبر معظم انقلاب غیبت آن ها در صحنه انتخابات تکمیل کننده پازلی که توسط دشمنان ایران اسلامی طراحی شده است، نباشد.

پازل دشمن تکمیل نشد/ به خط شدن سلایق مختلف سیاسی در قرار انتخابات

*تاریخچه انتخابات در ایران

انسان همواره در طول زندگی در معرض انتخاب های گوناگون قرار دارد. انتخاباتی که گاهی سرنوشت چندین و چند ساله او را رقم می زند؛ در این شرایط بهتر است برای انتخاب و گزینشی صحیح علاوه بر تحقیق و جستجویی که انجام می دهد، با افراد آگاه و منصف نیز مشورت کند. انتخاب همسر، رشته تحصیلی و برخی موارد دیگر که بدون تردید، در صورت عدم مشورت نتیجه مطلوبی به دنبال نخواهد داشت. از جمله انتخاب های مهم دیگر می توان به انتخاب نماینده یا رئیس جمهور اشاره کرد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما، انتخاب و گزینش این افراد از سوی مردم انجام می شود که بسیار مهم و قابل توجه است. مردم ایران پس از پیروزی انقلاب، هر 4 سال یکبار برای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات نمایندگان شورای اسلامی به پای صندوق های رأی می روند و سرنوشتشان را به دست کسی می سپارند که انتخاب خود آنها است.

پازل دشمن تکمیل نشد/ به خط شدن سلایق مختلف سیاسی در قرار انتخابات

مردم همواره با حضور پرشور و حماسه ساز خود نقشه های دشمنان قسم خورده انقلاب را نقش برآب کرده و علی رغم درخواست رسانه های معاند مبنی بر عدم حضور در انتخابات، به عهد خود با رهبر و شهدای گرانقدر این سرزمین استوار ایستاده اند. امید است صاحبان وعده های رنگین در دوران تبلیغات انتخاباتی همدلی و همراهی مردم این خاک پاک را قدر بدانند و حرف های طلایی امیدبخش خود را پس از منتخب شدن اجرایی کنند؛ این مردم شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

گزارش از فرزانه فراهانی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار