رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

دستگاه‌های اجرایی و نظارت با اطمینان کامل صیانت از آرا را در تمام مراحل حفظ خواهند کرد

وزیر کشور گفت: صیانت از آرا توسط هیات‌هاى نظارت انجام می‌شود تا هیچ دخالتى حتى براى یک راى ایجاد نشود چنانچه مقام معظم رهبرى به آن تاکید کرده اند.

دستگاه‌های اجرایی و نظارت با اطمینان کامل صیانت از آرا را در تمام مراحل حفظ خواهند کردبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز ضمن دستور آغاز اخذ رأی برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: از مردم درخواست دارم تا به موقع و مستمر در محل شعب اخذ رأی حضور یابند تا امکان تمدید زمان رأی‌گیری به حداقل برسد.

وزیر کشور ادامه داد: وظیفه صیانت از آرای ملت ایران بر عهده ناظران و هیأت‌های نظارت است و هیچگونه دخالتی در فرایند رأی‌گیری حتی برای یک رأی انجام نمی‌شود، چنانکه مقام معظم رهبری در همواره به این موضوع تأکید درارند.

رحمانی اضافه کرد: مشاهده هر گونه تخلف، از سوی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت کشور اعلام می‌شود. امیدوارم بتوانیم از زمان دوازده‌ ساعته به خوبی استفاده کنیم.

وزیر کشور یادآور شد: امروز احتمال وجود شایعات و گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی وجود دارد بر این اساس درخواست دارم مردم بدون توجه به این مسائل نگاه خود را به صدا و سیما و اطلاعیه های وزارت کشور معطوف کنند، امیدوارم حماسه جدیدی با حضور مردم برای کشورمان خلق شود.
 
همچنین وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری بازدید کرد.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار