یاسوج؛

حماسه حضور کهگیلویه و بویراحمدی ها در شعب اخذ رأی

مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی خود در محل شعب اخذ رای بار دیگر صحنه ای ماندگار از جنس شور و شعور را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  رای گیری انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز با اعلام وزیر کشور آغاز شد و مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد نیز از صبح زود با حضور در محل شعب اخذ رای صحنه ای از حماسه حضور را برای تعیین سرنوشت کشور به نمایش گذاشته اند.

قشرهای مختلف مردم و جوانان رای اولی در صف های به هم فشرده و طولانی آماده اند تا رای خود را به صندوق بیاندازند و پیر و جوان ، خرد و کلان امروز با وحدت و یکپارچکی برگ زرین دیگری را به افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور خواهند افزود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که برای جمع آوری آرای مردم این استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، 924 شعبه اخذ رأی شهری و روستای در نظر گرفته شده است.

فتاح محمدی افزود: از مجموع 924 شعبه اخذ رأی، 332 شعبه آنها شهری است که 323 مورد آن ثابت و 9 مورد آن سیار است.

وی ادامه داد: 592 شعبه اخذ رأی روستایی است که 183 مورد از شعبه های روستایی ثابت و 409 مورد آنها سیار است.

محمدی گفت: در مجموع 506 شعبه اخذ رأی ثابت و 418 مورد شعبه اخذ رأی سیار برای کل استان پیش بینی شده است که شعبه های اخذ رأی عشایری نیز در میان شعبه های اخذ رأی سیار قرار دارد.

تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 500 هزار نفر اعلام کرد و گفت: برای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت 195 شعبه اخذ رأی مکانیزه تعیین شده است. 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به‌ طور همزمان امروز( 29 اردیبهشت) آغاز شد. 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.