سمنان؛

حماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویری

مردم انقلابی سمنان بار دیگر در حال خلق حماسه ای بزرگ و ماندگار در تاریخ این سرزمین هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 652 شعبه اخذ رأی در استان سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

تعداد کثیری از مردم سمنان در برابر صندوق‌های اخذ رای اجتماع کرده‌اند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شرکت کنند.

مرد و زن، پیر و جوان، دختر و پسر، همه و همه آمده اند تا همچون سال‌های گذشته با انتخاب آگاهانه نمایندگانی اصلح و در شان این ملت، سرنوشت خویش را رقم زنند.

حماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویریحماسه حضور مردم در سمنان + گزارش تصویری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.