جانشین کامیابی نیا برای بازی با لخویا مشخص شد

برانکو برای بازی با لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا جانشین کامیابی نیا را مشخص کرده است.

جانشین کامیابی نیا برای بازی با لخویا مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت روز سه شنبه هفته آینده در یک بازی حساس به مصاف لخویای قطر می روند که در این بازی کامیابی نیا را به علت مصدومیت در اختیار ندارند. 

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که نقش بسزایی در موفقیت های پرسپولیس ایفا می کند چند روز پیش کتف خود را به تیغ جراحان سپرد و به مدت دو ماه دور از میادین مسابقه است. 

غیبت کامیابی نیا در بازی با لخویای قطر به دغدغه اصلی برانکو تبدیل شده است. سرمربی پرسپولیس در تمرینات اخیر تیمش سعی کرد که جانشین مناسبی برای کامیابی نیا پیدا کند. 

شهاب کرمی و محسن ربیع خواه نفراتی بودند که برانکو این 2 بازیکن را در تمرینات تست کرد و در نهایت به گزینه نهایی خود رسید. 

برانکو در 2 جلسه تمرینی اخیر پرسپولیس ربیع خواه را به عنوان جانشین کامیابی نیا انتخاب کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ربیع خواه در بازی با لخویا هافبک دفاعی پرسپولیس است. 

پست اصلی ربیع خواه هافبک دفاعی است اما از زمان حضورش در پرسپولیس بیشتر در دفاع چپ بازی می کرد. 

به هر حال باید دید ربیع خواه می تواند اعتماد برانکو را برای حضور در پست هافبک دفاعی به دست آورد یا سرمربی پرسپولیس تدبیر دیگری برای ترکیب تیمش در نظر می گیرد. 

انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار