نقطه وصل مردم و نظام/49

وزیر اطلاعات: شرایط کشور در حال رصد است/تاکنون مشکل امنیتى در کشور نداشته‌ایم

وزیر اطلاعات گفت: نقش وزارت اطلاعات در تامین امنیت داخلى تاثیر گذار است و تاکنون مشکل امنیتى در کشور نداشته‌ایم.

وزیر اطلاعات: شرایط کشور در حال رصد است/تاکنون مشکل امنیتى در کشور نداشته‌ایم
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در جمع خبرنگاران در جریان شرکت در انتخابات در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت واقعی را مردم با حضور خود تامین می‌کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس در آستانه 22 بهمن و روز قدس رسانه‌های صدام با عربده‌کشی قصد داشتند حضور مردم را در این ایام مورد هدف قرار دهند، اما مردم همواره نشان دادند این حرف‌ها تاثیری بر دل و اراده آنها نخواهد گذاشت.

علوی ادامه داد: پس از پاسخ کوبنده مردم به صدام رژیم بعث طی دو یا سه ماه از اصابت موشک به شهرهای ایران خودداری می‌کرد و این بدان معنا است حضور مردم همواره امنیت‌آفرین است.

وزیر اطلاعات افزود: مردم همواره بهترین، زیباترین و اثرگذارترین نقش را ایفا کردند و تا به این لحظه شاهد حضور هوشیار و پرشور آنها بوده‌ایم و در انتخابات جاری نیز به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ دادند.

علوی با بیان اینکه خوشبختانه امنیت از حضور یکایک مردم می‌جوشد تصریح کرد: در مناسبات گذشته جریان‌های ضد انقلاب می‌کوشیدند به نوعی حضور خود را تاثیرگذار نشان دهند، لذا در صدد انجام تهدیدهای مختلف بودند اما در این دوره نسبت به انتخابات گذشته شاهد افت این معنا هستیم. البته نه اینکه اقدامی از سوی آنها صورت نگرفته آنها همواره قصد داشتند اهداف خود را عملیاتی کنند اما ضرورتی ندیدیم موارد جزئی را به اطلاع عموم برسانیم چرا که باعث تشویش اذهان مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با وجود هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و اشراف اطلاعاتی آنها که تاکنون نقطه کوری نداشته آسیب به امنیت انتخابات وارد نشده است.

وزیر اطلاعات گفت: چندین گروه کوچک و نیمه بزرگ قصد داشتند برگزاری انتخابات در کشورمان را مورد هدف قرار دهند که اما خوشبختانه آنها در این زمینه موفق نشدند، لذا تا کنون هیچ جریان ضد انقلاب و ضد امنیتی نتوانسته آسیبی به امنیت کشور وارد کند.

علوی متذکر شد: اگر کوچکترین حرکت ضد امنیتی رصد شود بلافاصله به دشمنان و مسببان ضربه وارد می‌کنیم، خوشبختانه همه عناصر و نیروهای تاثیرگذار در تامین امنیت کشور با یکدیگر مشغول تعامل هستند.

وی اظهار داشت: وزارت اطلاعات در تامین امنیت داخلی کشور نقش بسزایی دارد و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد ضد امنیتی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.