اینستاگردی؛

واکنش الهام حمیدی به شایعه ای در خصوص وی

الهام حمیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من سیاسی نیستم و پیش از اینکه چه کسی رئیس جمهور باشه، خواهان و طرفدار، آزادی، پیشرفت و ایرانی سربلند، رفاه و مردمی شاداب و سلامت هستم.

الهام حميدی
به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش شایعه ای با این مضمون در فضای مجازی منتشر شد: الهام حمیدی تهدید به تکذیب شد اما حاضر به حمایت نشد. دولت عمروعاص بعد از تهدید صالحی و کشاورزان اینبار نوبت به الهام حمیدی رسید.

پس از این اتفاق الهام حمیدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

الهام  حمیدی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"هرگز یک ایرانی تهدید نمی‌شود: من برای چندمین بار اعلام می‌کنم من سیاسی نیستم و پیش از اینکه چه کسی رئیس جمهور باشه، خواهان و طرفدار، آزادی، پیشرفت و ایرانی سربلند، رفاه و مردمی شاداب و سلامت هستم، اما من اینبار نه حمایت مستقیم کردم و نه تهدید شدم هر چند که حس می‌کنم جریانی سازمان یافته در فضای مجازی به صفحات ما و همکارانم حمله می‌کنند و انچه که باب میلشان نیست را مورد نقد و توهین قرار میدهند پس رای میدهم، اما رای من شخصی است و انتظار دارم حالا که همه دوستان هستند من هم اینبار کاملا شخصی رای بدهم، اما بدانید نه تهدید شدم و نه تطمیع و مروری بر پست‌های گذشته نشان میدهد نظرم به کدام شخص نزدیکتر است، به امید خلق یک حماسه بزرگ دیگر به فکر حضور باشید تا اینکه رای من حقیر به کیست."

الهام حميدی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار