۹ کشف و امحای ۸۹۸ کیلوگرم پیش سازهای مواد مخدر صنعتی در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت از کشف و امحای ۸۹۸ کیلوگرم پیش ساز صنعتی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ فیض الله علیزاده گفت: در پی کسب اطلاعات از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در منزل خود اقدام به نگهداری و تولید مواد مخدر صنعتی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی، درستی خبر تائید شد که با اخذ مجوز قضایی و رعایت حقوق شهروندی و همچنین کلیه جوانب احتیاطی ماموران مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و در بازرسی‌ها مقدار زیادی مواد پیش ساز مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.
ویخاطرنشان کرد: در بازرسی از محل مقدار ۸۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد پیش ساز مخدر صنعتی شامل ۴۴۷ کیلو و ۴۰۰ گرم اسید استون، ۱۲۸ کیلو و ۷۰۰ گرم اسید تولوئن، ۲۲ کیلوگرم اسید هیدروکلرید و ۳۰۰ کیلوگرم هیدرواکسید سدیم کشف و ضبط شد.
سرهنگ علیزاده گفت: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی سردشت با درخواست از شهروندان به توصیه‌های پیشگیرانه در خصوص این مواد افزود: مواد مخدر آنچنان آرام و بی صدا بر جسم و روان مصرف کننده مستولی می‌شود که هیچ معتادی آغاز اعتیاد خود را به یاد نمی‌آورد.
همچنین مواد مخدر صنعتی یاد شده در محل امحا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.