نتیجه انتخابات شورای شهر نیر 96

نتیجه انتخابات شورای شهر نیر را در این خبر بخوانید.

نتیجه انتخابات شورای شهر نیر 96 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  نتایج انتخابات شورای شهر نیر اعلام شد.

 *نتایج انتخابات شورای شهر نیر 96

فرماندار شهرستان نیر گفت:با پایان کار شمارش آرای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیز، منتخبان شورای شهر نیر با آرای مردمی مشخص شدند.

مهدی احمدی افزود: در شهر نیر علی نظیری با یک هزار و 202 رای ، روزبه صمدی با یک هزار و 24 رای ، جاوید قادری با 922 رای، غلامرضا ضیایی با 803 رای و سیامک فرجی با 766 رای به عنوان نفرات اصلی و بهنام فرهادی با 680 رای و مسعود آقازاده نیز با 676 رای به عنوان منتخبان مردم در شورای شهر نیر معرفی شدند.

وی بیان کرد: در شهر کورائیم نیز مهدی معمر کورائیم با 280 رای، خسرو کامرانی کورائیم با 222 رای، جمال وفادار با 167 رای، محمد آقایی با 167 رای و ابراهیم مولانا کورائیم با 161 رای به عنوان نفرات اصلی و هاجر توکلی کورائیم با 123 رای و مجید سیفی کورائیم نیز با 111 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی از مشارکت 88 درصدی مردم شهرستان نیر در این دوره از انتخابات با تعداد بیش از 15 هزار نفر خبر داد و افزود: خوشبختانه فضای انتخاباتی شهرستان نیر بسیار پرشور بود و با همکاری و مشارکت مردمی و نیز تلاش دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی شاهد انتخاباتی سالم در شهرستان بودیم.

انتهای پیام/ح






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید رضا ندیری
۱۵:۳۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
در شورای شهر نیر از استان اردبیل نفر اول اقای علی ندیری می باشند