نقطه وصل نظام و مردم/92

رحمانی فضلی: زمان رای گیری تا 12 تمدید خواهد شد/مردم به هیچ‌وجه به گمانه‌زنی‌های نتایج انتخابات توجه نکنند

وزیر کشور گفت: طبق قانون تا ساعت 12 شب می‌توانیم زمان رای گیری را تمدید کنیم و مردم باید سعی کنند که تا این ساعت خود را به مراکز رای گیری برسانند.

رحمانی فضلی: زمان رای گیری تا 12 تمدید خواهد شد/مردم به هیچ‌وجه به گمانه‌زنی‌های نتایج انتخابات توجه نکنند

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مردم ما بازهم حماسه جدید را خلق کردند و به دنیا ثابت کردند که پای آرمانها و ارزش‌هایشان ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این بود تا تمام امکانات لازم به کار گرفته شود تا همه راضی باشند، حضور مردم به قدری زیاد و غافلگیر کننده بود که ما شرمنده این عزیزان شدیم. مردم برای اثبات مانور قدرت کشور سختی‌های انتخابات را تحمل کردند و بار دیگر حقانیت خود را به دنیا اثبات نمودند.

وزیر کشور با اشاره به تمدید زمان رای گیری اظهار داشت: طبق قانون تا ساعت 12 شب می‌توانیم زمان رای گیری را تمدید کنیم و مردم باید سعی کنند که تا این ساعت خود را به مراکز رای گیری برسانند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در برخی از شهرها هنوز با تراکم جمعیت مواجهیم و مردم باید در تمامی ستادهای شهرها توزیع شوند و خود رای گیری را مدیریت کنند و به حوزه‌های خلوت‌تر بروند. با توجه به برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و علاقه‌مندی مردم به شرکت در این حماسه این ترافیک ایجاد شده است و ما امیدواریم بتوانیم تا ساعت 12 امشب رای گیری را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به شایعاتی که مبنی بر نتایج انتخابات است، گفت: مردم به هیچ‌وجه به گمانه‌زنی‌ها گوش نکنند و ستاد امنیت ما وارد عمل شده و متخلفان را به دادسرا معرفی کرده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: استانداران و فرمانداران بنا بر دستورها تعرفه‌ها را توزیع کردند و در هیچ‌ کجا کمبودی وجود ندارد امیدوارم با همکاری مردم بتوانی این ساعات آخر را با خوبی به پایان برسانیم. در تهران ،‌مشهد، تبریز ، اصفهان و شیراز حوزه‌هایی هستند که بسیار خلوت می‌باشند و بهتر است مردم به آنها مراجعه کنند.

وزیر کشور با اشاره به ساعت آغاز شمارش آرا خاطر نشان کرد: شمارش رسمی آرا بعد از اتمام آخرین فرضت رای‌گیری آغاز می‌شود و هیات‌های اجرایی و نظارت این کار را انجام می‌دهند.

وی در پایان اظهار داشت: هر کس شکایتی دارد باید به شورای نگهبان ارجاع دهد و هیچ مرجعی جز این شورا صلاحیت رسیدگی به شکایت را ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.