زنجان؛

معرفی توزيع برق استان زنجان به عنوان "شركت الگو درپياده سازی مديريت دانش مطابق با APO"

معاون تحقیقات و منابع انسانی و رئیس کارگروه مدیریت دانش شرکت توانیر ازمعرفي توزيع برق استان زنجان به عنوان "شركت الگو درپياده سازی مديريت دانش مطابق با APO" خبر داد.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رضایی معاون تحقیقات و منابع انسانی و رئیس کارگروه مدیریت دانش شرکت توانیر طی نامه‌ای، این شرکت را جزو شرکت‌های الگو در زمینه مدیریت دانش درصنعت آب وبرق کشور و قابل تطبیق با مدل سازمانی بهره وری آسیایی APO و نیز دارای امتیاز قابل قبول در سطح توسعه معرفی کرد.

شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، به‌منظور جلوگیری از به هدر رفتن دانش، تجربه و تخصص‌های خبرگان این شرکت نسبت به پیاده‌سازی و استقرار مدیریت دانش، مطابق با مدل سازمانی بهره وری آسیایی APO اقدام کرده است. چارچوب مدیریت دانش APO درک مشترکی از مدیریت دانش در میان کشورهای آسیایی فراهم کرده و بر ارزش این چارچوب، جهت کسب موفقیت‌های سازمانی تأکید می‌نماید.
این چارچوب بر اساس تجربه عملی چندین کشور در آسیا در زمینه مدیریت دانش و بهترین تجارب کشورهای آمریکایی، استرالیایی و اروپایی طراحی شده است چارچوب مدیریت دانش APO چارچوبی ساده و جامع است که تمامی عناصر مربوط به یک راهکار مدیریت دانش را نشان داده و به عنوان مرجعی برای تمامی سازمان‌ها تلقی می‌شود. هدف این چارچوب بهبود عملکرد سازمانی با استفاده از مدیریت دانش است.

 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.