دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور حماسی مردم اجابت خواسته مقام معظم رهبری بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حضور حماسی مردم مقبولیت،حمایت مردم از نظام، اجرای دموکراسی و مردم سالاری دینی به صورت متمدنانه در کشور را نشان داد.

کمال دهقان عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره حضور حماسی مردم در انتخابات روز گذشته گفت: حضور روز گذشته مردم خمیرمایه اقتدار ملی کشور است.

وی افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تمامی انتخابات با حضور حداکثری مردم صورت گرفته و در طول عمر40 ساله  انقلاب، مردم همیشه با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را تعیین کرده‌اند.

دهقان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: برنده واقعی انتخابات مردمی هستند که در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود خواسته مقام معظم رهبری را اجابت کردند، آمار مشارکت بیش از انتظار مردم پای صندوق‌های رأی یک پیام مهم در عرصه بین المللی دارد.

وی تاکید کرد: این حضور، مقبولیت، حمایت مردم از نظام، اجرای دموکراسی و مردم سالاری دینی به صورت متمدنانه در کشور را نشان داد.

دهقان این مشارکت را شاخصی برای تصمیم‌گیری در سیاست‌های خارجی دانست و عنوان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات دیروز توسعه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی کشور در عرصه بین‌المللی و داخلی را در پی خواهد داشت.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار