هواشناسی؛

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای آینده خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا در ساعاتی از روز به سرعت وزش باد افزوده شود اما بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده افزایش سرعت وزش باد با جهت شمال غربی از اواخر روز یکشنبه است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود خلیج فارس از غروب روز یکشنبه و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج و متلاطم باشد و همچنین به سبب وزش باد، وقوع پدیده گرد و خاک در برخی نقاط طی این مدت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده، آسمان استان کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در ساعاتی از روز وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی از روز تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعات بعدازظهر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

شفیع‌خدایی اضافه کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت پنج و ۳۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و جزر دوم در ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.