بجنورد؛

اجرای طرح همیان مولا در خراسان شمالی

به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح همیان مولا برای محرومان استان اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  بجنورد؛برات سلیمی ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه این طرح در استان از اول ماه شعبان به مرحله اجرا گذاشته شده است ، گفت :امسال در ماه مبارک رمضان برای کمک به محرومان و نیازمندان، طرح های متنوعی را در قالب اطعام ، مفتاح الجنه،طرح رحمت و حامی یابی برای کمک به خانواده های محروم در دست اجرا است .

وی افزود : امسال بیش از ۱۲۰ هزار کیسه برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان و محرومان استان در بین خیران،اصناف وسایر عموم مردم توزیع شده است.

سلیمی اظهار کرد : سال گذشته مردم استان در این طرح بیش از ۱۲ میلیارد ریال به محرومان کمک کردند که این رقم در سال ۹۴ افزون بر ۱۰ میلیارد ریال بود.

وی تصریح کرد : سال گذشته در قالب این طرح بیش از ۱۰۰ هزار کیسه اقلام غذایی از جمله برنج، حبوبات، روغن توزیع و خیران بیش از ۱۰ میلیارد ریال مساعدت نقدی و غیر نقدی کردند .

سلیمی با اشاره به اینکه این طرح به‌ منظور زنده نگه‌داشتن سیره امامان به ‌خصوص مقتدای شیعیان امام علی(ع) به اجرا درمی‌آید ، گفت : امسال کمک های مردمی پس از جمع آوری و ساماندهی در بین ایتام و مددجویانی که در اولویت هستند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.