سنندج؛

کشف 2 فقره انشعاب غیر مجاز در دهگلان

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهگلان از کشف 2 مورد انشعاب غیر مجاز دراین شهرستان خبرداد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کلوندی مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهگلان با اشاره به تعویض 660 کنتور معیوب در شهرهای دهگلان و بلبان آباد گفت: نظارت و تحویل شبکه آب و فاضلاب 6 تعاونی در شهرستان دهگلان، پی سازی و نصب دیوار پیش ساخته بتنی محوطه چاه های شماره 1 و 2 بلبان آباد، ساماندهی و کاهش پرت آب، استانداردسازی حدود 200 فقره انشعاب آب در شهر بلبان آباد و واگذاری 435 فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان دهگلان از اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته بوده است.

وی افزود: پیگیری در زمینه افزایش تخصیص میزان حجم آب تولیدی چاه های شماره چهار و پنج شهرستان دهگلان و افزایش 270 هزار مترمکعب به 360 هزار مترمکعب در سال جاری در راستای تأمین آب مورد نیاز با توجه به رشد جمعیت از دیگر فعالیت ها شرکت آبفا بوده است.
به گفته وی، با هدف حفظ کیفیت آب شرب، 12 کیلومتر شبکه اصلی آب دهگلان در سایزهای 110، 75 و 63 میلیمتر شستشو شده است.
وی تهیه تجهیزات مورد نیاز و رزرو مربوط به تأسیسات، شبکه و خط انتقال در راستای تسریع در رفع حوادث احتمالی با توجه به عدم وجود مخزن ذخیره و تزریق مستقیم آب به شبکه را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه عنوان کرد و افزود: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده تاکنون هیچگونه قطعی آب در شهر وجود نداشته است.

کلوندی در پایان از اجرای احداث مخزن ذخیره آب شرب شهر بلبان آباد با ظرفیت 1000 متر مکعب و با پیشرفت فیزیکی 15 درصد خبرداد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.