در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ارائه خدمات برابر درمانی-رفاهی به بازنشستگان و شاغلان فرهنگی

معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش، گفت: خدمات رفاهی و درمانی برای معلمان در نظر گرفتیم که شاغلان و بازنشستگان فرصت برابری برای بهره‌مندی از این خدمات را دارند.

ارائه خدمات برابر درمانی_رفاهی به بازنشستگان و شاغلین فرهنگیاکبر حاجیلو معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان و نحوه این شرایط عنوان کرد: در مراکز درمانی که ویژه فرهنگیان ایجاد شده که شاغلان بازنشسته از این خدمات بهره مند می‌شوند و خانواده‌های آن‌ها نیز امکان استفاده از این امکانات را دارند.
 
وی ادامه داد: تخفیف ویژه‌ای برای فرهنگیان در مراکز مذکور لحاظ می‌شود و برای افراد به طور متفرقه چنین شرایطی وجود ندارد.
 
معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش، تصریح کرد: طی یکی دو سال اخیر ۱۲ مرکز برای اسکان فرهنگیان حدود ۱۳ مرکز دندانپزشکی علاوه بر توسعه ۱۲۰ مرکز موجود به منظور خدمات درمانی و رفاهی ایجاد شده است.
 
حاجیلو بیان کرد: تمامی خدمات درمانی و رفاهی ارائه شده برای فرهنگیان با نرخ مناسب خدمت رسانی می‌کند و در نظر داریم تا آینده نزدیک سایر برنامه‌های مورد نظر را اجرایی کنیم.
 
معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش یادآور شد: چند طرح مرکز رفاهی درمانی دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد و برنامه ریزی‌های لازم را برای این مساله انجام دادیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م.ب
۱۷:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
باعرض سلام لطفا به فکرخدمات بهتر وبیشتر برای بازنشسته ها هم باشید چون مثل شاغلین ماهم حق بیمه پرداخت میکنیم ولی باخدمات خیلی پایین.
مسؤلین محترم ما بازنشسته ها تا زمانی که شاغل بودیم علیرغم پرداخت حق بیمه تکمیلی حتی سالی یکبارهم ازخدمات بیمه استفاده نمیکردیم چون واقعا نیاز نداشتیم ,ولی الان که بازنشست شدیم به خدمات بهتر بیمه تکمیلی نیاز داریم.حق ویزیت ,پول دارو وازمایشها از حداقل خدمات بیمه تکمیلی است که ما از آنها بی نصیب هستیم.حتی گاها خودمان پرداخت میکنیم وفاکتور برای بیمه میبریم که اصلا قبول نمیکنند ومیگویند شامل بازنشسته ها نمیشه.والله بخدا ماهم تواین مملکت خدمت کردیم والان که بازنشسته شدیم احتیاج به خدمات بهتر داریم وگرنه خودبنده تا پارسال که شاغل بودم فقط حق بیمه ازحقوقم کم میشد واصلا مورد استفاده ازاین بیمه تکمیلی را نداشتم.ولی الان که بازنشست شدم وممکنه نیاز داشته باشم توقع خدمات بهتر دارم.حتی الان که یکسال هست بازنشست شده ام فقط حق بیمه خودم وافراد تحت تکفل را پرداخت کرده ام بدون اینکه خدا رو شکر نیاز به دکتر داشته باشم.ولی اگه خواستم در اینده دکتر بروم واقعا خدماتش ارزنده یه بازنشسته نیست.ممنون ازشما.ازطرف گروهی از بازنشسته ها.
Iran (Islamic Republic of)
احمد عباسی
۱۴:۰۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام در خصوص گرارش اقای حاجیلو کاش ایشان در مورد اختلاف بیمه تکمیل شاغلین وبازنشته ها توضیح می دادن با اینکه بیمه آتیه سازان از شاغلین 17هزار تومان واز بازگشتگان 24 هزار تومان حی بیمه میگیرد ولی ارائه خدمات یکسان نمباشد
Iran (Islamic Republic of)
رحمان پناهی
۱۲:۵۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
از مسعولین محترم بیمه ی اموزش وپرورش تقاضامی کنیمبرای رفاه حال فرهنگیان چه بازنشسته و چه شاغل با شرکت بیمه ی ایران قرار داد ببندید