چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛

هاشمی: حضور زورخانه ای در باکو شروع یک مسیر طولانی است

رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با حضور در ورزشگاه کریستال هال ، شاهد قهرمانی تیم زورخانه ای ایران در مسابقات تیمی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بود.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کیومرث هاشمی در خصوص حضور ده تیم در این مسابقات گفت: ورود ورزش قدیمی و باستانی زورخانه ای به تورنمنت معتبری همچون کشورهای اسلامی ، نقطه آغازی برای حضور این رشته در رقابتهای بین المللی بزرگ است. امیدوارم این مسیر طولانی اما پرامید به سرانجام خوبی برسد.

وی افزود: فدراسیون جهانی ورزش زورخانه ای وکشتی پهلوانی در سال های گذشته تلاش بسزایی را برای تحقق برنامه های از پیش تعیین شده به کار بسته که همین موضوع ، امید به کسب موفقیت را بیشتر می کند.

هاشمی با اشاره به حضور ورزش زورخانه ای در بازی های باکو گفت: با تثبیت ورزش زورخانه ای در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و در صورتی که بازیهای همبستگی به عنوان یک تورنمنت به تایید آی او سی برسد ، می توانیم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این رشته هم باشیم. این امر، شدنی و محتمل است زیرا نتایج و رکوردهای مسابقات همبستگی در سطح قابل قبولی است و نتایج خوبی توسط تیم ها گرفته می شود که گاهاً همطراز با نتایج بازیهای آسیایی و جهانی است.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: از آنجایی که مسوولان فدراسیون جهانی ایرانی هستند و در این مدت هم به بهتر ین نحو توانسته اند برای کسب موفقیت در این رشته تلاش کنند، کمیته المپیک ایران آمادگی دارد هر نوع همکاری برای تثبیت این رشته در سطح بین المللی را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.