ساری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم فقط به اقدامات دولت در بعد ملی، رأی دادند/ ضرورت توجه بیشتر به اقشار ضعیف و برخورد با فساد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت باید اصول ارائه شده از سوی رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و در توجه به اقشار ضعیف جامعه و برخورد با فساد همت بیشتری از خود نشان دهد.

علی ساری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری و توصیه ایشان به دولت دوازدهم در رسیدگی به قشرهای ضعیف و برخورد با فساد، گفت: استان خوزستان مطالبات زیادی از دولت در حوزه  ریزگردها، ‌کمبود آب، نبود فاضلاب و بیکاری جوانان داشته که تاکنون به سرانجام نرسیده است.

وی افزود: مردم در انتخابات اخیر فقط به اقدامات دولت در بعد ملی، رأی دادند، بر این اساس انتظار می‌رود از فرصت جدیدی که ملت در اختیار او قرار‌ داده‌اند به خوبی استفاده و مسائل اصلی آنها را رفع کند.

نماینده مردم اهواز با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، تصریح کرد: دولت باید اصول ارائه شده از سوی رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و در توجه به اقشار ضعیف جامعه و برخورد با فساد همت بیشتری از خود نشان دهد.

ساری خاطرنشان کرد: مصوبات مجلس در برنامه ششم توسعه به خوبی راه‌کارهای توسعه‌ای و پیشرفت کشور برای حمایت از قشرهای ضعیف جامعه و مبارزه با فساد را ارائه کرده، بر دولت لازم است مطابق با آنها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار