رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی؛

نمایندگان تنیس روی میز ایران به فینال رسیدند

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تیمی تنیس‌روی‌میز مردان بازی‌های کشورهای اسلامی با دیدار تیم‌های ایران و عربستان آغاز شد که در پایان تیم کشورمان با غلبه بر حریف راهی دیدار نهایی شد.

  به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   در اولین دیدار این مرحله نوشاد عالمیان از کشورمان به مصاف علی الخدراوی رفت.

نوشاد در ست اول برتری خود را بر حریف دیکته کرد و با نتیجه 11-2 به پیروزی رسید. در ست دوم هم برتری با نوشاد بود و توانست با نتیجه 11- 7 به پیروزی برسد.

نمایش خوب نوشاد عالمیان در ست سوم هم ادامه داشت و موفق شد با نتیجه 11-5 و در مجموع با حساب 3-صفر علی الخدراوی را شکست داده و اولین بازی را به سود ایران کند.

نیما عالمیان دومین نماینده کشورمان در این بازی بود که رودرروی عبدالعزیز بوشولیبی قرار گرفت.

بازی با برتری نماینده عربستان آغاز شد و حتی 3- یک پیش افتاد اما نیما حساب کار را 6-3 کرد. در ادامه امتیازات تقریبا تک تک رد و بدل شد و نیما با نتیجه 11-8 ست را به سود خود تمام کرد.

در ست دوم نیما کار راحتی داشت و با نتیجه 11-5 پیروز شد و نوید یک پیروزی دیگر را داد. ست سوم هم با برتری اولیه نماینده عربستان (3- یک) توام بود اما در ادامه نیما عالمیان کنترل کار را در دست گرفت و با نتیجه 11-5 پیروز شد تا با حساب این برتری 3- صفر، ایران 2برد جلو بیفتد.

سومین رقابت دو تیم در بخش دوبل بود که از ایران افشین نوروزی و نیما عالمیان برابر علی الخدراوی و عبدالعزیز العباد قرار گرفتند.

ست اول این دیدار با برتری 11-7 ایران به پایان رسید. در ست دوم برتری تیم دوبل کشورمان تداوم داشت و این بار ایرانی ها با حساب 11-2 به برتری رسیدند.

در ست سوم هم زوج نیم عالمیان و افشین نوروزی در حالی که عربستان نمایش بهتری داشت با نتیجه 19-17 پیروز شدند تا تیم کشورمان در مجموع 3- صفر پیروز شده و با قدرت راهی فینال شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار