کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ با سفر به عربستان به دنبال فروش سلاح و ایران هراسی بود

نماینده سابق مجلس گفت: از مهمترین اهداف ترامپ در سفر به عربستان فروش سلاح و برگزاری جلسه با سران کشورهای عربی به منظور ایران هراسی بود.

ترامپ به دنبال ایجاد رابطه تنگاتنگ بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی است/ روحانی با حرفهای بی ارزش و بی ربط خود مردم را ترسانداسماعیل کوثری در گفتگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ترامپ در سفر به عربستان چند موضوع را دنبال کرده است، اظهار داشت: اولین هدف ترامپ از سفر به عربستان تحمیل یک قرار داد برای فروش تسلیحات بوده است.
 
رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا به دنبال این است که بین 200 تا 300 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری عربستان در آمریکا را رقم بزند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس این اقدام ترامپ را چاپیدن ملت عربستان توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواند و گفت: ترامپ همه چیز را در دنیا پول و تجارت می‌بیند .

کوثری هدف دیگر ترامپ از سفر به عربستان را ایجاد ارتباطی تنگاتنگ میان کشورهای عربی و رژیم اشغالگر قدس برشمرد و اظهار داشت: با این کار خیال آمریکا از جانب کشورهای عربی نسبت به رژیم اشغالگر قدس راحت می‌شود .

وی هدف سوم سفر ترامپ را افزایش ایران هراسی در کشورهای عربی عنوان و تاکید کرد: چون قرار است سران کشورهای مسلمان در آنجا جمع شوند،‌ در نهایت جلسه‌ای برگزار می‌کنند و مسئله ایران هراسی را برای آنها توجیه می‌کنند و اجماعی با کشورهای عربی بر علیه ایران به وجود بیاورند.

رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: هدف دیکر ترامپ برگزاری جلسه‌ای با کشورهای خلیج فارس بود تا بتوانند به آنها سلاح بفروشند و در راستای سیاستهای ایران هراسی تا حد زیادی پولهای کشورهای عربی را که پولهای قابل توجهی از نفت دارند را به یغما ببرند.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۸:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
خرسواری ترامپ .
آخرین اخبار