مهمترین عناوین اقتصادی امروز 31 اردیبهشت ماه؛

از طلسم ادامه دار صادرات مرغ و تخم مرغ تا گرانی خرما در آستانه ماه رمضان

ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر ارز و اسناد بانکی همراه مسافر، ارزان شدن مرغ و ارسال چهارمین سری از پیامک های سهام عدالت از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین عناوین اخبار اقتصادی امروز به شرح ذیل است:


 
اصلاحیه دستورالعمل اجرایی ناظر بر ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی‌نام همراه مسافر از سوی دفتر واردات به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.
 
نقص فنی هواپیمای تهران - قشم /۳۰ کشور خریدار لبنیات ایران هستند



 
چهارمین سری پیامک‌های اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی به مشمولینی که شماره شبا بانکی آنان توسط سیستم بانکی کشور و بانک های عامل مورد تأیید قرار نگرفته، برای مشمولین مورد نظر ارسال شد.


 
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انوع مشتقات در بازار را اعلام کرد.


 
با وجود رکود چند ساله در بازار مسکن و افزایش قیمت آن بویژه در ادوارگذشته اما مسئولان از رونق این بخش در سال جاری و ثبات قیمت آن سخن می گویند.
 
 
 
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: علی رغم گذشت دو هفته از اعلام پاکی ایران از آنفولانزای حاد پرندگان، خبری از صادرات نیست.
 
نقص فنی هواپیمای تهران - قشم /۳۰ کشور خریدار لبنیات ایران هستند

 
 
مثبت شدن تراز تجاری کشور در سال ۹۵ امر بسیار مهمی بود، اما اینکه دولت به وسیله افزایش خام فروشی به این مقصود رسیده، بسیاری از کارشناسان را نگران کرده است.



 
شافعی گفت: تا زمانیکه هدف دولت‌ها حصول درآمدهای مقطعی، کوتاه مدت و خرج آنها در مواردی نامطمئن باشد، این نگاه درآمدی سیاست‌گذاری ، کشور را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند.


 
دبیر انجمن خرما گفت: در حال حاضر هر کیلو خرما با نرخ ۱۵ الی ۲۰ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود که به دنبال افزایش تقاضا در ماه رمضان افزایش مجدد قیمت ها دور از انتظار نیست.

 
پرونده قطور واردات بنزین با بهره برداری کامل از پالایشگاه میعانات گازی خلیج فارس در ایستگاه پایانی خود قرار دارد.
 

 
عضو شورای ملی زعفران گفت:طی هفت سال گذشته با نادیده گرفتن بخش خصوصی اجرای طرح جامع زعفران با مشکلاتی روبرو شد چرا که همدلی و همکاری بخش خصوصی نیازمند اجرای این امر است.  
 
نقص فنی هواپیمای تهران - قشم /۳۰ کشور خریدار لبنیات ایران هستند 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار