نقش آفرینی گسترده فرهنگیان در برگزاری باشکوه انتخابات قابل تقدیر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: نقش آفرینی گسترده و فعال فرهنگیان در برگزاری باشکوه انتخابات قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛فریدون سیدمصطفوی در مراسمی که بمناسبت پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات در نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، مدیرکل اموزش و پرورش استان با تقدیر از حضور پرشور آحاد جامعه در انتخابات برای دولت منتخب ملت آرزوی توفیق کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: ۱۸۷۵ مدرسه و نردیک به ۱۵ هزار فرهنگی در فرآینده انتخابات مشارکت فعال داشتند.

وی افزود: با مساعدت مسولان آموزش و پرورش استان، ٢ هزار دستگاه کامپیوتر و ١٠ هزار میز و امکانات اداری و ١٢٠ دستگاه اتومبیل درگیر برگزاری انتخابات بودند.

مدیرکل اموزش و پرورش استان گفت: ٣٢٨ نفر از همکاران فرهنگی کاندیدای شوراهای شهر و روستا بودند که نشان دهنده نقش بی بدیل فرهنگیان در جامعه می‌باشد.

سیدمصطفوی با بیان اینکه متاسفانه بداخلاقی هایی را در انتخابات برای مجموعه آموزش و پرورش شاهد بودیم؛ گفت: شعار ما همچنان اخلاق مداری و دوری از سیاسی کاری بعنوان اولویت‌های آموزش و پرورش می‌باشد.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه جایگاه معلم به عنوان یک الگو برای آحاد جامعه نباید تنزل کند؛ افزود: در سند ٢٠٣٠ فصل الخطاب، نظر مقام معظم رهبری است چراکه هدف نظام تعلیم و تربیت کشور همواره تربیت دینی نسل آینده بوده است.

وی خاطر نشان کرد: پرداخت کامل پاداش فرهنگیان بازنشسته با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان از اقدامات برجسته دولت در آغاز سالجاری بود.

مدیرکل اموزش و پرورش استان، پایدار مردم بر سر آرمانهای انقلاب قابل تقدیر دانست و برای موفقیت دولت تدبیر و امید آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.