شیراز؛

اهداء 123 میلیارد تومان کمک‌های مردمی به مددجویان کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از اهداء 123 میلیارد تومان کمک‌های مردمی به مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: پارسال مردم خیراندیش استان فارس 123 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و کالایی به کمیته امداد امام خمینی جهت کمک به مددجویان پرداخت کردند.

بذر افشان افزود: ارائه بیش از 5 هزار و 867 طرح اشتغالزایی برای 10 هزار نفر از جامعه هدف در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، کسب رتبه نخست کشوری در جذب 100 میلیارد تومان اعتبارات بانکی و نیز نصب هزار و 100 دستگاه پنل خورشیدی در منازل مددجویان از جمله اقدامات کمیته امداد امام خمینی فارس در سال 95 بوده است.

وی ادامه داد: پرداخت هفت هزار و 159 فقره جهیزیه تا سقف 6 میلیون تومان، ارائه وام خوداشتغالی با سود 4 درصد برای مددجویان و سرپرست خانوار تا 120 میلیون تومان، ساخت 383 واحد مسکن شهری و 497 واحد روستایی و نیز تامین هزینه تعمیرات 2 هزار و 513 واحد مسکونی از دیگر اقدامات کمیته امداد امام فارس به شمار می‌رود.

بذرافشان از اعزام بیش از 6 هزار و 380 مددجو به مشهد مقدس خبر داد و بیان کرد: با احتساب این میزان شاهد رشد 91 درصدی اعزام مددجویان به مشهد مقدس نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: یک هزار و 530 نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند و 2 هزار و 140 مددجو نیز از سراسر کشور در اردوی راهیان احمدی و محمدی شرکت داشته‌اند که کمیته امداد فارس مبتکر آن بوده است.

بذرافشان از اجرای طرح حامیان آسمانی که برای نخستین‌بار در کشور از سوی کمیته امداد فارس طراحی و اجرایی شده است خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 85 هزار حامی ماهیانه 20 تا 100 هزار تومان به کمیته امداد فارس جهت ساخت مسکن برای مددجویان پرداخت می‌کنند.

وی افزود: استان فارس در ماه رمضان پارسال مقام نخست را با 13 هزار و 348 حامی کسب کرد و در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها نیز رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس تصریح کرد: پارسال بیش از 23 میلیارد تومان از محل زکات مردمی جمع‌آوری که رشد 8 برابری نسبت به مدت مشابه سال 94 داشته است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار