دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا-تایلند

ششمی دانیال صفی در پرتاب دیسک

روز سوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا که در بانکوک تایلند جریان دارد و طی آن دانیال صفی در ماده پرتاب دیسک به عنوان ششمی رسید.

ناکامی ورزشکاران در کسب مدال
به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح روز شنبه در ورزشگاه ملی سوپاچالاسای بانکوک تایلند جریان آغاز شده است، مسابقات رقابت های پرتاب دیسک، 10 کیلومتر پیاده روی، 200 متر و پرش سه گام بانوان برگزار شد که نتایج ورزشکاران کشورمان به شرح ذیل است:
 
دانیال صفی در پرتاب دیسک ایران با رکورد 50.73 متر به عنوان ششم دست یافت، در این ماده پرتابگران کشورهای هندوستان و مالزی در رده های اول تا سوم جای گرفتند.
 
در 10 کیلومتر پیاده روی آرمین شاه ملکی با خطای فنی از ادامه مسابقه 10 کیلومتر پیاده روی بازماند و نتوانست به مدالی دست پیبدا کند. دوندگان هندوستان، ژاپن و چین به عناوین قهرمانی، نائب قهرمانی و سومی این دوره از رقابت ها بسنده کردند.
 
مریم محبی با ثبت زمان 25:52 ثانیه در مرحله مقدماتی دوی 200 متر متوقف شد و از راه یابی به فینال بازماند.
 
پردیس عبدالمحمدی با رکورد 11.53 متر به عنوان پنجمی پرش سه گام دست یافت. پرنده های چین، قزاقستان و اندونزی به ترتیب با رکوردهای 12:73 ،12:41 و 11:98 سانتی متر به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافتند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار