سمنان;

اعلام آمادگی سمنان برای میزبانی اردوهای تیم ملی کاراته

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : این استان آمادگی دارد میزبان اردوهای تیم ملی کاراته در رده های سنی مختلف باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع عمومی هیات کاراته استان سمنان که با حضور محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته برگزار شد گفت : در سال 96برنامه ریزی شده یک مسابقه بین المللی کاراته در سمنان برگزار شود.

وی با یادآوری برگزاری موفق مسابقات بین المللی ووشو در سمنان افزود : برگزاری سه مسابقه ورزشی در سطح بین المللی به غیر از کاراته هم در استان سمنان در دستور کار است.

وی اظهار امیدواری کرد: ساخت خانه کاراته استان سمنان امسال آغاز شود.

محسن آشوری دبیر فداسیون کاراته هم بااشاره به استعدادهای خوب کاراته در استان سمنان گفت : استفاده از ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف توسعه کاراته در ایتان سمنان ضروری است.

نرگس افضلی رئیس هیأت کاراته استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت کاراته استان سمنان، از برگزاری مجمع سالانه این هیأت در ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۶ خبر داد و گفت : این مجمع با حضور رؤسای هیأت‌های شهرستان‌ها برگزار شد و محورهای اصلی برنامه‌ها تدوین شد.

وی با تأکید بر اینکه خردادماه مصادف با ماه مبارک رمضان است، از برگزاری رقابت‌های جام رمضان در شهرستان‌های استان همانند سایر استان‌ها و رشته‌های دیگر خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات به مناسبت ماه میهمانی خدا و با جنبه فرهنگی برگزار می‌شود.

افضلی با اشاره به اینکه جام رمضان جنبه انتخابی درون‌استانی ندارد، اضافه کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در جام رمضان در شهرستان‌ها به خاطر ظرفیت متفاوت آن‌ها متغیر است.

وی با بیان اینکه هر سال در جام رمضان در شهرستان سمنان در بخش‌های آقایان و بانوان بیش از 200 کاراته‌کا شرکت می‌کنند، تصریح کرد: امسال هم پیش‌بینی می‌شود حداقل این تعداد کاراته‌کا در شهرستان سمنان در جام رمضان حاضر شوند.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان اظهار کرد: هدف ما در استان سمنان، ارتقای سطح کاراته استان سمنان و کسب موفقیت در میادین بزرگ در آینده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.